הסרת הלוט מעל שמו של בית הספר בראשית
הסרת הלוט מעל שמו של בית הספר בראשית

שמו של בית הספר הממלכתי דתי החדש ברחובות: בראשית

ביום שישי נחשף שמו של בית הספר הממ״ד החדש ברחובות, בראשית, שנבחר בבחירות דמוקרטיות. ראש העיר רחמים מלול: ״זוהי ראשיתו של בית חינוך חדש, איכותי וייחודי בעיר, שמערכת החינוך שלה היא בין הטובות בישראל. אני בטוח שבתי ספר אחרים בארץ ילכו בעקבותיו"

פורסם בתאריך: 1.12.19 07:50

-->

במעמד חגיגי בנוכחות ראש עיריית רחובות רחמים מלול, ממלא מקומו ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, בכירות אגף החינוך בעירייה: אפרת צוקרמן מנהלת האגף ושרה והב מנהלת מחלקת בתי הספר היסודיים, אופיר ביכלר מנהל בית הספר, הצוות החינוכי, הורים ותלמידים, נחשף ביום שישי השם הנבחר של בית הספר הממ״ד החדש בעיר: בראשית. רחמים מלול וזוהר בלום התכבדו בחשיפת השלט והסרת הלוט מעל שמו של בית הספר.

ראש העיר רחמים מלול: ״זוהי ראשיתו של בית חינוך חדש, איכותי וייחודי בעיר שמערכת החינוך שלה היא בין הטובות בישראל. אני בטוח שבתי ספר אחרים בארץ ילכו בעקבותיו״.

זהר בלום: ״מרגש מאוד לראות את בית הספר החדש קורם עור וגידים, וכעת יש לו שם שנבחר בבחירות דמוקרטיות, בהתאם לערכים ולשיטת החינוך שבשמה הקמנו את בית הספר. נמשיך לתמוך בו בכל דרך אפשרית״.

שבוע קודם לכן נערכה חגיגת בחירות בבית הספר החדש ברחוב מרגולין בעיר, במעמד זהר בלום שהשתתף אף הוא בהצבעה. התלמידים, ההורים, עובדי העירייה באגף החינוך וחברי המועצה הוזמנו להשתתף בבחירת שמו של בית הספר החדש, וגם תושבי העיר הוזמנו לעזור להם בהחלטה בסקר שנערך בעמוד הפייסבוק של העירייה. הבחירות נערכו באמצעות קלפי אמיתי, תלמידי בית הספר והמורים חולקו לוועדות קלפי על כל תפקידיהן: מזכירים, חברים ומשקיפים. לאחר ספירת הקולות בבית הספר, עלה כי את מירב הקולות קיבל כאמור השם ״בראשית״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר