טיפוח בר קיימא בבית הספר בגין
טיפוח בר קיימא בבית הספר בגין

בית הספר בגין ברחובות ערך אירוע מיוחד לטיפוח וגינון בר קיימא

אירוע גינון וטיפוח מיוחד נערך בשבוע שעבר בבית הספר "בגין" ברחובות בשיתוף תלמידי המסלול האנתרופוסופי, מסלול תקשורת, מסלול רגיל ומסלול גני הילדים

פורסם בתאריך: 17.11.19 06:43

-->

אירוע מיוחד נערך בשבוע שעבר בבית הספר "בגין": תלמידי המסלול האנתרופוסופי, מסלול תקשורת, מסלול רגיל ומסלול גני הילדים – כולם ביחד בבוקר של עשייה משותפת בחטיבה הצעירה בנושא טיפוח וגינון בר קיימא.

תלמידים והורים מכל גווני המסלולים נהנו מעשייה חינוכית בנושא טיפוח בר קיימא בגינה. הפעילויות היו מגוונות, ערכיות ומהנות ואף חיזקו את הקשר והחיבורים הקיימים בבית הספר.

בין התחנות: הכנת מוביילים מאצטרובלים, שתילה והכנת עציצי נוי, צביעת גדר לגינה, ציורי קיר למראה שמח וצבעוני, הכנת דחלילים, סחיטת תפוזים ושתייה לרוויה, כמו כן, שולבו גם תחנות העוסקות בנושא הגינה בשילוב שפה ומתמטיקה, ויצירה מפלסטלינה של סל ירקות ופירות, סיפורי המחשה ועוד.

מנהלת החטיבה הצעירה, זהבית בונג'ק: "אני גאה להוביל את החיבור המתקיים בין ילדי החטיבה הצעירה שבבית ספרנו: ילדי הגנים, כיתות א', כיתה א' אנתרופוסופית וכיתות התקשורת מייחד כל כך את בית הספר "בגין" על כל גווניו וזה נפלא".

מנהלת בית הספר, רוית קונקס: "בגין – מקום של חיבורים, זוהי אינה סיסמא, זוהי המציאות היום יומית של ילדינו. אנו רואים בחיבורים ערך חשוב לקידום תרבות של ערבות הדדית ואחווה. החיבור בין קהילת ההורים לבית הספר ילדי הגנים, כיתות א', כיתה א' אנתרופוסופית וכיתות התקשורת מיוחדת ומייחדת כל כך את בית הספר "בגין" על כל גווניו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר