אמיתי כהן ואבי יוספי עם הקומונריות והקומונרים בפתיחת חודש הארגון
אמיתי כהן ואבי יוספי עם הקומונריות והקומונרים בפתיחת חודש הארגון

תנועת הנוער הדתיות ברחובות פתחו ב"חודש הארגון"

חודש הארגון בתנועות הנוער ברחובות יוצא לדרך. במהלך החודש יעסקו המדריכים והחניכים בפעילות חינוכית סביב נושא שנקבע על ידי ההנהלה הארצית

פורסם בתאריך: 13.11.19 09:03

-->

"חודש הארגון" הינו אירוע השיא השנתי של תנועות הנוער הדתיות. בימים אלה החל חודש הארגון בסניפי התנועות הדתיות בעיר: הצופים הדתיים, בני עקיבא, עזרא ואריאל.

בעיר רחובות ישנם 10 סניפים ברחבי העיר של תנועות הנוער הדתיות : בני עקיבא מרכז, בני עקיבא קריית משה, בני עקיבא כפר גבירול, בני עקיבא אושיות, עזרא מרכז, עזרא משגב, עזרא סלע, אריאל בנים, אריאל בנות והצופים הדתיים. במהלך החודש יעסקו המדריכים והחניכים בפעילות חינוכית סביב נושא שנקבע על ידי ההנהלה הארצית. גם ניקוי, צביעת הסניף וקישוטו באותו חודש סובבים סביב אותו נושא.

כחלק מההתארגנות לקראת חודש הארגון התקיימה פגישה של הקומונריות והקומונרים (מרכזי הסניפים) עם חבר מועצת העיר, מחזיק תיק תנועות הנוער הדתיות אמיתי כהן, מנהל מחלקת הילדים והנוער באגף החינוך, אבי יוספי, ורכז תנועות הנוער במחלקה. במהלכה הועלו צורכי הסניפים והנוער בעיר.

אמיתי כהן: "שמחתי לפגוש את הקומונריות החדשות והממשיכות. אני רואה חשיבות רבה בפעילות התנועות בעיר ובטוח שהתרומה שלהם לקהילה ברחובות היא עצומה. יחד עם אבי יוספי ומחלקת הנוער אנו פועלים במהלך כל השנה לקידום והצלחת הסניפים בעיר. תודה לראש העיר שרואה בתנועות הנוער ובקידום הערכים שהן עוסקות בהן חשיבות עליונה".

מנהל מחלקת הילדים והנוער, אבי יוספי: "תנועות הנוער הן חוד החנית של החברה הישראלית. בהלימה למדיניות ראש העיר ומחזיק תיק תנועות הדתיות ויו"ר חוויות אמיתי כהן, אנו מקיימים גם השנה את חודש הארגון וקוראים לכל ילד וילדה לקחת חלק בפעילות תנועות הנוער בעיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר