תכנית אפיקים ברחובות
תכנית אפיקים ברחובות

צעירי רחובות, בואו לקבל אבחון תעסוקתי והכשרה מקצועית על חשבון העירייה

מרכז התעסוקה העירוני ברחובות מקיים לצעירים בין הגילאים 18-27 את תוכנית "אפיקים" להכוונה תעסוקתית, הכוללת אבחון תעסוקתי ומימון הכשרה מקצועית כולל ליווי של אנשי מקצוע. כנס התרשמות והרשמה לתוכנית ייערך ביום רביעי הקרוב בשעה 18:00

פורסם בתאריך: 27.10.19 07:44

-->

תוכנית 'אפיקים' הינה תוכנית תעסוקתית מושקעת מאוד לצעירים, שמפעיל מרכז התעסוקה העירוני הפועל במסגרת האגף לשירותים חברתיים של עיריית רחובות. התוכנית כוללת אבחון תעסוקתי במימון מלא, מימון הכשרות מקצועיות, ליווי פרטני וקבוצתי, סדנאות, הרצאות העשרה, ועוד. לכל המשתתפים מותאמת תוכנית אישית המסייעת להם בהתקדמות בעבודה והכשרה מקצועית.

השבוע ייערך כנס הסברה והרשמה לתוכנית ביום רביעי ה-30.10 בשעה 18:00 במרכז הזדמנות, המרכז העירוני לקידום התעסוקה ברחובות. בכנס אפשר יהיה לשמוע פרטים נוספים על התוכנית, לפגוש את המנחים ולהירשם. ההרשמה וההשתתפות בתוכנית הם ללא עלות.

מנחי התוכנית ליטל חיימוב ורונן רחמוט: "במחזור האחרון, כבר במהלך התוכנית, החלו רבים מהמשתתפים בלימודי ההכשרה מקצועית בתחומים מגוונים כגון: ניהול מחסן ממוחשב, שיווק ופרסום, קוסמטיקה רפואית, טכנאי PC ורשתות תקשורת, איפור מקצועי ובניית ציפורניים, קונדיטוריה ואפייה, ועוד. כל אחד בהתאמה לתחומי העניין האישיים שלו. חלק מהמשתתפים החלו לימודי השלמת בגרויות, מכינות, לימודי הנדסאים ואף תארים ראשונים".

ע', בוגר התוכנית: "ההכוונה ב"אפיקים" אפשרה לי למצוא את דרכי המקצועית וגם לתכנן דרכים במישורים נוספים בחיי. הראייה של הצוות את פיתוח הקריירה כמכלול של תחומי החיים ולא רק "עבודה" עזרה לי ודחפה אותי קדימה בתקופה לא פשוטה בחיי. דרך הפגישות האישיות והסדנאות שיקמתי את הביטחון ביכולות שלי, העזתי לקבל החלטות, לשאוף להגשמה ולדמיין עתיד שנכון עבורי. לאורך לימודי ההכשרה המקצועית היו קשיים לא מעטים והליווי שהעניקו לי גם אחרי שהתוכנית נגמרה עזר לי לצלוח אותם. כיום אני מתחיל לימודי תואר ראשון ומתרגש מאוד".

חבר המועצה עו"ד שמואל בר דנזאן, מחזיק תיק השירותים החברתיים: "זוהי תוכנית משמעותית מאוד למי שמתחיל את חייו המקצועיים, בחסות עיריית רחובות. נפגשתי מספר רב של פעמים עם מנחי התוכנית, עם בוגרים ומשתתפים, והתרשמתי מהליווי האישי והעוטף, מתן הדגש על כישורים וחוזקות, ובעיקר מהיחס האישי והמקצועי. התוצאות ללא ספק מדברות בעד עצמן".

עו"ד שמואל בר דאנזאן

עו"ד שמואל בר דאנזאן

תוכנית "אפיקים" מיועדת לצעירים בגילאי 18-27, תושבי העיר רחובות, רווקים או רווקות ללא ילדים ובעלי 10-12 שנות לימוד שמעוניינים ליצור שינוי בחייהם מבחינה מקצועית, תוך רכישת מקצוע שמתאים לרצונם וכישוריהם. להרשמה לכנס פנו למרכז הזדמנות רחובות בטופס בקישור זה או בטלפון 086705330. המרכז פועל בבית לרום – הרצל 167 קומה 1.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר