רחמים מלול במפגש עם תלמידי קרית החינוך מדעים
רחמים מלול במפגש עם תלמידי קרית החינוך מדעים

ראש העיר רחמים מלול ערך מפגש עם תיכוניסטים לפני יום הכיפורים

כמדי שנה, נפגש ראש העיר רחמים מלול תלמידי חטיבת הביניים בקרית החינוך מדעים בימים שלפני יום הכיפורים. מלול: "אלה ימים של הזדמנות שנייה – לעשות חשבון וחשיבה לעתיד ולהיות ילדים טובים יותר להורים, חברים טובים ותלמידים טובים יותר"

פורסם בתאריך: 7.10.19 06:35

-->

רחמים מלול, ראש עיריית רחובות, הוזמן גם השנה לשוחח עם תלמידי קרית החינוך למדעים לפני יום כיפור. המפגש התקיים בבית הכנסת "שחר היובל" בסמוך לבית הספר והאירוע נפתח במסכת קצרה שהציגו התלמידים בנושא חגי תשרי ופתיחת השנה. באירוע נכח גם ממלא מקום ראש העיר בנצי שרעבי, מנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן, ונשאו דברים גם מנהלת קרית החינוך למדעים הילה שחף ומנהלת חטיבת הביניים איריס בן שימול.

מלול הסביר לתלמידים על הימים המיוחדים כעת בשנה ועל המשמעות של "בין כסה לעשור". הוא העביר את המסר על החשיבות של היחסים בין אדם לחברו, בקשת הסליחה והמשמעות של "הזדמנות שנייה" שלפני יום כיפור. בנוסף, הדגיש ראש העיר את המשמעות של המילים וביקש מהם לנקוט משנה זהירות כאשר כותבים בווטסאפ וברשתות החברתיות, כדי לא לפגוע בחברים.

במהלך המפגש, אמר מלול לתלמידים: "לכולנו יש הזדמנות שנייה לתקן בחיים וזו המשמעות של הימים שלפני יום הכיפורים. יש לנו הזדמנות לעשות חשבון וחשיבה לעתיד ולהיות ילדים טובים יותר להורים וחברים טובים יותר למי שמסביבנו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר