החול בגן הילדים
החול בגן הילדים

"החול בגן חושן ובגן יהלום מזוהם. הדלתות בשירותים נתקעות"

הורים לילדי גן חושן וגן יהלום שברחוב החרצית ברחובות, טוענים ליחס מזלזל מצד אגף החינוך. העירייה: "המעצור בדלתות תוקן והחול יסונן בימים הקרובים"

פורסם בתאריך: 25.9.19 13:05

-->

הורים לילדי גן חושן וגן יהלום שברחוב החרצית ברחובות, טוענים ליחס מזלזל מצד אגף החינוך. לדבריהם, ילדיהם חוזרים הביתה מדי יום עם עקיצות מהחול ומחבלות שנגרמות כתוצאה מכך שדלתות השירותים בגן נפתחות לשני הצדדים מאחר והמעצורים לא פועלים.

אחת האמהות אמרה ל"ערים": "מתחילת השנה הבטיחו שיחליפו לנו את החול המזוהם מצואת בעלי חיים. צוות הגן שוחח עם לאה דרף וגם אנחנו ההורים פנינו לא אחת שיחליפו את החול ויסדרו את הדלתות המסוכנות הללו. לפעמים הן נתקעות וילדינו בתוך השירותים. הגן מוזנח והיחס אלינו מזלזל. גם מחזיק תיק החינוך זהר בלום מכיר את הסיפור ולא יעלה על הדעת שהוא יאפשר לילדינו להיפצע מדי יום".

החול בגן הילדים

החול בגן הילדים

 

מהעירייה נמסר: "מדובר בגנים חדשים ומתוחזקים היטב. בדלתות השירותים השתחרר מעצור כך שהדלת נפתחת פנימה ואחורה והמעצור תוקן. בארגזי החול בגני הילדים בעיר החול מסונן באופן קבוע בהתאם לתוכנית העבודה, ומוחלף בהתאם לצורך. על פי תוכנית העבודה, החול בגנים אלה יסונן בימים הקרובים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר