הקמת בית הספר הצומח החדש ברחובות
הקמת בית הספר הצומח החדש ברחובות

צפו בסרטון: החלה הקמת בית הספר הצומח החדש ברחובות

אתמול (חמישי) הונחו המבנים שישמשו את בית הספר הממלכתי הדתי החדש ברחובות, שבו ילמדו בכיתות א'-ג'. ממלא מקום ראש העיר זהר בלום ומנהל בית הספר אופיר ביכלר הגיעו לפקח מקרוב על העבודות

פורסם בתאריך: 9.8.19 09:42

-->

ההכנות לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה בעיצומן ואתמול (חמישי) הונחה התשתית הפיזית לבית הספר הממלכתי הדתי החדש ברחובות. בית הספר יפעל באופן זמני במתנ"ס מרגולין עד לבניית מבנה הקבע, בסמוך לקרית החינוך למדעים. אתמול הונחו המבנים המוכנים שישמשו את הכיתות במקום, באמצעות מנופי ענק . כמו כן הובאו יבילים חדישים שישמשו לשירותים עם ברזים מיוחדים, גם מבחוץ, לצורך נטילת ידיים. בהמשך ייפרס במקום דשא סינתטי, מתקני משחק והצללה. הכיתות יאובזרו בריהוט חדש שהוזמן מבעוד מועד ובציוד חדשני.

הקמת בית הספר הצומח החדש ברחובות

הקמת בית הספר הצומח החדש ברחובות

 

ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, הגיע למקום כדי לפקח מקרוב על עבודות ההכנה ביחד עם מנהל בית הספר המיועד, אופיר ביכלר.

בלום: ״זו גאווה לבנות מסורת חדשה וייחודית בעיר. אני שמח לראות את המקום קורם עור וגידים ומודה לראש העיר על התמיכה והליווי במהלך הזה״.

זהר בלום בשטח הקמת בית הספר הצומח החדש ברחובות

זהר בלום בשטח הקמת בית הספר הצומח החדש ברחובות

 

אופיר ביכלר: ״אנו עושים הכל על מנת להביא את בית הספר להתחיל את שנת הלימודים ברמה הכי טובה שאפשר. נותרו מקומות אחרונים רק בכיתה א׳ במסלול הרגיל״.

המנהל אופיר ביכלר

המנהל אופיר ביכלר

בבית הספר שני מסלולים: מסלול לימודים רגיל ומסלול דמוקרטי. בכך בית הספר הינו ייחודי, מתוך תפיסת עולם של חדשנות לימודית, פדגוגית ויחס אישי מיוחד בשל היותו בית ספר קטן.

המסלול הרגיל יתבסס על למידה מיטבית השואפת לחדשנות חינוכית, יוזמות והישגים. במסלול הדמוקרטי מטרת העל החינוכית הנה להוות עבור התלמידים מצע ללמידה משמעותית ועשירה, מסגרת לפיתוח אחריות אישית וחברתית והשתייכות לקהילה דתית.

בבית הספר הצומח ילמדו בכיתות א'-ג'. עדיין ניתן להצטרף לכיתות א' במסלול הלימוד הרגיל, ונותרו מקומות בודדים. לפרטים והרשמה, המחלקה לחינוך יסודי בטל': 089392418 או 089392434, או בדוא"ל: ‏[email protected]

הקמת בית הספר הצומח החדש ברחובות

הקמת בית הספר הצומח החדש ברחובות


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כישלון

    פשוט ביזיון !!! במקום להתחיל מזמן מכניסים את הילדים למיבנים יביליים!!! פשוט התנהלות כושלת של העירייה !!! תראו לי עוד עירייה שמתנהלת כך . זה מה שיקרה גם בחצרות המושבה שהבטיחו להתחיל באפריל ועדיין לא עשו דבר!!! הרגילו אותנו לא לצפות לכלום. תתעוררו!!!

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר