בית הספר אורט רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
בית הספר אורט רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

עוד הישג מעולה לקרית החינוך אורט רחובות ואמי"ת הלל בנות עם 100 אחוז זכאים לבגרות

התמונה החינוכית שמפרסם משרד החינוך מעלה כי קרית החינוך אורט רחובות על שם מקס שיין, ואמי"ת הלל בנות, נמצאים ברשימה המכובדת של 50 בתי ספר תיכוניים עם 100 אחוז זכאים לבגרות

פורסם בתאריך: 14.7.19 18:00

-->

ביום חמישי פרסם משרד החינוך את נתוני התמונה החינוכית בבתי הספר בעיר רחובות, המבוססים על נתונים מכל התיכונים ברחובות לשנת תשע״ח, וכן על סקר שעליו השיבו מורים ותלמידים. התמונה החינוכית שמפרסם משרד החינוך מעלה כי קרית החינוך אורט רחובות על שם מקס שיין, ואמי"ת הלל בנות נמצאים ברשימה המכובדת של 50 בתי ספר תיכוניים עם 100 אחוז זכאים לבגרות.

אורט רחובות  הוביל את כלל תלמידיו ל-100 אחוז זכאות לבגרות זו השנה השלישית ברציפות. אבי סער, מנהל אורט רחובות: ״ההישג מעמיד את קרית החינוך אורט רחובות כאחד מבתי הספר הטובים והאיכותיים בארץ. אורט רחובות מעמידה לרשות תלמידיה מגמות עילית שנמצאות בחזית הטכנולוגיה הישראלית. תודות לראש העיר רחמים מלול ולזהר בלום ששמים את החינוך בראש סולם סדר העדיפויות".

אורט רחובות

אורט רחובות

 

בתיכון אמי"ת הלל, שבו לומדות רק תלמידות, נעשה בעשר השנים האחרונות מהפך חינוכי ואקדמאי ובית הספר הפך מבעל נתוני הצלחה נמוכים לבית חינוך מצטיין, תוך שמירה על הטרוגניות בקרב אוכלוסיית התלמידות. בבית החינוך שמים דגש על פעילות חברתית ענפה המעניקה הזדמנויות גילוי כוחות אישיים ונותנת במה לביטוי כישורים אמנותיים יצירתיים. גם הטיולים השנתיים הפכו למסעות משמעותיים של צמיחה והעצמה. מסלול בית המדרש הייחודי מאפשר לתלמידות להעמיק בלמידה תורנית ממקום שליבן חפץ בליווי צוות מחנכות.

המנהלת מירי גיל מדגישה כי ״בית הספר מהווה דוגמא  למחויבות של צוות ביה"ס להצלחת תלמידותיו, לא רק בהישגים לימודיים אלא בחינוך לערכי היהדות המשולבים בערכי אהבת העם והארץ, תוך העצמה ופיתוח אישיותה של כל תלמידה. אנו מחנכים לאחריות ועצמאות מחשבתית תוך פיתוח מנהיגות והתמודדות עם האתגרים שהחברה הישראלית מציבה בפני המתבגרות הצעירות במטרה שתגדלנה על ערכי אהבת עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל".

תלמידות תכנית מצוינות בבית החינוך אמי"ת הלל

תלמידות תכנית מצוינות בבית החינוך אמי"ת הלל

 

ראש העיר רחמים מלול: ״אנו מברכים את הצוותים החינוכיים ואת התלמידים על ההישג הנפלא. המשאבים שאנו משקיעים במשך שנים נושאים פרי. נמשיך לפעול למצוינות בהישגים ובערכים למען כל תלמידי העיר״.

זהר בלום, מחזיק תיק החינוך: ״בתי הספר האלה מביאים גאווה גדולה לעיר, על אחת כמה וכמה כשמדובר בבתי ספר מקיפים המכילים את מגוון האוכלוסיות בעיר . נמשיך להשקיע בכל בתי הספר בעיר״.

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך: ״זוהי גאווה עצומה עבורנו ששניים מהתיכונים בעיר נמנים על התיכונים הטובים ביותר בישראל״.

כפי שפורסם ב"ערים", ברחובות נרשמה עלייה בזכאות לבגרות בכל הפרמטרים שנמדדו, לצד עוד כמה נתונים מעניינים:

ברחובות 4.7% תלמידי חינוך מיוחד, ו-95.3% תלמידי חינוך רגיל.

אחוז המורים בעלי תואר שני ומעלה הוא גבוה מאוד, למעלה ממחצית, ועומד על 52.5%.

שותפות ההורים בבתי הספר (83%) היא בשיעור גבוה יותר מהממוצע הארצי (76%).

שיעור האלימות ברחובות (5%) נמוך מהממוצע הארצי (7%).

נתונים איכותיים נוספים נרשמו גם בתחום הנוגע לצוותים החינוכיים ושביעות רצונם: בנושאי קליטה וליווי של עובדי הוראה, שביעות רצון המורים מבית הספר ועבודה שיתופית של הצוותים גבוה הממוצע ברחובות מהממוצע הארצי.

ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זוהר בלום: "השקעה וליווי צמוד מביאים לתוצאות. אנחנו מעורבים בפרטים ותומכים בבתי הספר מקרוב. אנחנו שמחים לראות שגם בתחומים שאינם ציונים, רחובות מובילה. נמשיך להעניק להם ולבתי הספר את מלוא התמיכה, הן בליווי והן במשאבים".

מנהלת אגף החינוך בעיריית רחובות, אפרת צוקרמן: "אנו מודים לצוותים החינוכיים בבתי הספר על עבודתם המסורה עם תלמידי רחובות. אנו מברכים על העבודה השיתופית של צוותי המורים בתוך מוסדות החינוך ומאמינים כי עבודת צוות מניבה את התוצאות האופטימליות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר