יעל סלע וזהר בלום בתערוכת הצילומים במעלות משולם
יעל סלע וזהר בלום בתערוכת הצילומים במעלות משולם

תלמידי מעלות משולם מציגים תערוכת צילומים

כך מעצימים תלמידים: סדנת צילום ותערוכת "צללים וצבעים" בבית הספר הממלכתי דתי מעלות משולם

פורסם בתאריך: 23.6.19 12:28

-->

ביום שישי האחרון נחנכה בבית הספר מעלות משולם ברחובות תערוכת "צללים וצבעים" במעמד ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, מנהלת מחלקת שח"ר בעיריית רחובות, יעל סלע, יו"ר הנהגת ההורים שי ססי, מנהל בית הספר מאיר אמויאל, סגניתו שרונה יוספי, תלמידי הפרויקט והוריהם.

התערוכה היא תוצר של סדנת הצילום החווייתית שהתקיימה במהלך השנה בהובלת מחלקת שח"ר באגף החינוך של עיריית רחובות. הילדים למדו את שפת המצלמה וכיצד להשתמש בה ככלי להבעה אישית.

זהר בלום בנאומו שיבח את התמונות שצילמו הילדים תוך שימוש בזויות ראייה ייחודיות : "מזה שלוש שנים אני עוקב בעניין רב אחר הפרויקט ונפעם מהיצירות המרשימות של המשתתפים. אני מודה לטל קאהן מנחת הפרויקט על עבודת ההנחיה המקצועית, ליעל סלע על לווי בית הספר בפרויקטים ייחודיים שנותנים מקום לביטוי אישי ויצירתי ולהנהלת בית הספר על כך שפועל כבית חינוך שמפתיע בכל עת בפרויקטים מגוונים".

המנהל מאיר אמויאל שיבח את עיריית רחובות על השותפות וההשקעה התקציבית שמסיעים לפרויקטים שכאלה להתממש. יעל סלע פנתה להורים שיכולים להיות גאים בילדיהם המוכשרים, וקראה להם לפרגן לילדים במחברות משוב אישיות שעומדות לרשותם בתערוכה.

שרית , אמא של תלמידה שהשתתפה בפרויקט: "זהו פרויקט חשוב שמעצים תלמידים במישור הרגשי ונותן ביטוי בדרכים יצירתיות לכישרונות החבויים בהם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר