אמיתי כהן
אמיתי כהן

אמיתי כהן: "בימים הקרובים תפתח ההרשמה לקייטנות גני הילדים". הנהגת ההורים: "טרם הושגו הבנות על המחיר ומודל העלויות"

יו"ר דירקטוריון רשת חוויות, אמיתי כהן: "אני מצפה שהשנה נראה עלייה במספר הנרשמים, זאת לאור התהליך שביצענו ובניית התכנים מול הצוותים המקצועיים, במטרה להוסיף עולמות תוכן מעשירים וחווייתיים". הנהגת ההורים: "נעשה את כל המאמצים לשמר את מודל העלויות, המחיר והתנאים של השנה שעברה עבור ציבור ההורים בעיר"

פורסם בתאריך: 26.5.19 14:33

-->

יו"ר דירקטוריון רשת חוויות, אמיתי כהן, וממלא מקום מנכ"ל הרשת, צביקה מדהלה, מקיימים הערכות אחרונה לפני פרסום ההרשמה לקייטנות הקיץ, בשיתוף ועד ההורים.

כהן: "בימים הקרובים, לאחר שנקיים פגישה עם וועד ההורים העירוני, נפרסם באופן מסודר את מחירי קייטנות גני הילדים, כולל תוכנית חינוכית, וכבר באותו היום יחל הרישום לקייטנות הגנים באתר רשת חוויות. קייטנות המתקיימות במרכזים הקהילתיים פתוחות להרשמה באתר הרשת ובמרכזים עצמם".

עוד אומר כהן: "לקוחות חוויות הם השותפים שלנו לדרך ולעשייה ופתיחת הפעילות מתבצעת תוך מתן דגש על מכלול הצרכים וההיבטים, בשיתוף ועד ההורים, על מנת שנוכל לספק את המענה האיכותי והטוב ביותר".

מדי שנה נרשמים כ-3,000 ילדי גילאי הגן לקייטנות הגנים וכ-2,000 ילדים בגילאי בית הספר היסודי למגוון קייטנות הקיץ המתקיימות במרכזים הקהילתיים.

כהן: "אני מצפה שהשנה נראה עלייה במספר הנרשמים, זאת לאור התהליך שביצענו ובניית התכנים מול הצוותים המקצועיים, במטרה להוסיף עולמות תוכן מעשירים וחווייתיים".

למרות דבריו של כהן, הנהגת ההורים העירונית מבהירה כי טרם הושגו עמם הבנות באשר למחירי הקייטנות: "חוויות זימנה אמש לראשונה את הנהגת ההורים העירונית לפגישה בנושא מתווה הקייטנות של ילדי גני העירייה לקיץ הקרוב. לצערנו, טרם הושגו הבנות על המחיר ומודל העלויות. הנהגת ההורים תעשה את כל המאמצים לשמר את מודל העלויות, המחיר והתנאים של השנה שעברה עבור ציבור ההורים בעיר. אנו ממתינים לתשובתם של העירייה ורשת חוויות בנושא".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר