אלופי חידון התנ"ך העירוני
אלופי חידון התנ"ך העירוני

עמית סייג מבית הספר בן גוריון היא אלופת התנ"ך העירונית של רחובות

בחידון התנ"ך העירוני לתלמידי בתי הספר הממלכתיים ברחובות, בנושא "מנהיגים בסימן אחדות ישראל", זכתה עמית סייג מבית הפר בן גוריון. במקום השני זכתה התלמידה ליעד כוכבי מבית הספר ע"ש אילן רמון, ובמקום השלישי זכה אלון ביטון מבית הספר ניצני המדע

פורסם בתאריך: 15.5.19 07:27

-->

חידון התנ"ך העירוני של רחובות נערך אתמול (שלישי) במעמד ראש העיר רחמים מלול, ממלא מקומו מחזיק תיק החינוך, זוהר בלום, חבר המועצה, יו"ר רשת חוויות ומחזיק תיק מורשת ישראל, אמיתי כהן, מנהלת אגף החינוך בעיריית רחובות, אפרת צוקרמן, ומנהלת מחלקת בתי הספר היסודיים, שרה והב.

החידון הינו פרי שיתוף פעולה של מחלקת בתי הספר היסודיים באגף החינוך בעיריית רחובות, ומתנ"ס תקוותנו בעיר. בית הספר בן גוריון, העוסק בטפוח מנהיגות ומורשת בראשותה של המנהלת אורנה בן דוד, נבחר להוביל את החידון.

בחידון החלו את השתתפותם כ-450 תלמידים מכיתות ה'-ו' מ-17 בתי ספר ממלכתיים בעיר. במהלך שלושת החודשים האחרונים נערכו חידונים בתוך בתי הספר ובנוסף נערכו מפגשי למידה במתנ"ס תקוותנו ומפגשי למידה של בנות מורשתנו. כחלק מהכנת המתמודדים נערך טיול לימודי חווייתי בעקבות המנהיגים המקראיים גדעון, דוד ושמשון, בעמק איילון, תל עזקה ותל צרעה. בשלב חצי הגמר התארחו המתמודדים בבית הספר בן גוריון. המתמודד הבית ספרי שקיבל את הציון הגבוה ביותר נבחר לייצג את בית ספרו בשלב הגמר של החידון העירוני שנערך אתמול בהיכל התרבות בעיר.

את החידון ניהל והנחה נריה פנחס, חתן התנ"ך בעבר ומי שמוביל את חידון התנ"ך העולמי לנוער ביום העצמאות. השלב האחרון והמכריע בחידון העירוני היה שלב שאלת ראש העיר, שהופנתה לכל ששת המתמודדים שעלו לשלב זה. שאלת ראש העיר למעשה היא זו שהכריעה מיהו חתן התנ"ך של העיר רחובות ומי הם סגניו.

כלת התנ"ך העירונית היא עמית סייג מביה"ס בן גוריון , במקום השני זכתה ליעד כוכבי מבי"ס ע"ש אילן רמון, ובמקום השלישי זכה אלון ביטון מביה"ס ניצני המדע.

אלופי חידון התנ"ך העירוני

אלופי חידון התנ"ך העירוני

ראש העיר רחמים מלול: "אני שמח לראות כאן את כל המתמודדים ואת מי שבאו לעודד אותם. העיסוק בלימוד התנ"ך הוא מבורך. בספר הספרים יש ערכים לאומיים וערכים בינלאומיים – ערכים חברתיים, מוסריים ואנושיים. אני רוצה להודות לכל מי שיזם ועוסק בפרויקט הזה".

אורנה בן דוד, מנהלת בי"ס בן גוריון: "אנו מודים על ההזדמנות שניתנה לבית הספר ע"ש בן גוריון להוביל את חידון התנ"ך בעיר רחובות. אני רואה חשיבות רבה בלימוד והעמקה בספר הספרים בדרך יצירתית וייחודית של חידון התנ"ך, וגאה בתלמידי העיר על כברת הדרך הארוכה והמשמעותית שעברו בעולם הקסום של שבילי התנ"ך".

חבר המועצה אמיתי כהן, מחזיק תיק מורשת ישראל ויו"ר רשת חוויות: "לפני כארבע שנים יזמתי את עריכת החידון מתוך תפיסה כי הילדים צריכים להכיר את ההיסטוריה של עם ישראל. אני מתרגש לראות מדי שנה את התלמידים וההורים באירוע שכולו מוקדש ללימוד ואהבת התנ"ך. תודה רבה לכל השותפים בעיריית רחובות ולבית הספר בן גוריון".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר