יריד ד שנייה בבית הספר יבניאלי
יריד ד שנייה בבית הספר יבניאלי

מדהים: בתום שנה וחצי של הכנות, בבית הספר יבניאלי נערך יריד יד שנייה ענק לכל שכונת אושיות

יריד יד שנייה גדול שהושקעו בו כשנה וחצי של הכנות, התקיים השבוע בבית הספר יבניאלי עבור כל שכונת אושיות. רוית חדד חכמו, מנהלת בית הספר: "כשנכנסתי לאולם וראיתי מה שהצוות עשה העיניים שלי התמלאו דמעות"

פורסם בתאריך: 1.5.19 08:16

-->

יריד יד שנייה יוצא דופן נערך השבוע בבית הספר יבניאלי שבשכונת אושיות, לאחר השקעה של כשנה וחצי. היריד הגדול והמושקע, שהיה פתוח לכל תושבי השכונה, התקיים ביוזמתו ובהפקתו של כפיר כהן, המורה הוותיק לחינוך גופני, איש חינוך שנותן את כל הנשמה לילדים ולבית הספר. מנהלת יבניאלי, רוית חדד חכמו, נתנה את מלוא התמיכה ולהפקת היריד המושקע התגייסה גם אהובה עמר, רכזת החינוך החברתי.

כשההורים והילדים הגיעו השבוע לאסיפת ההורים בבית הספר, חיכה להם אולם ספורט ערוך עם שולחנות ועליהם מקופלים בסדר מופתי פרטי בגדים, הנעלה, כלי מטבח וחפצי נוי שנאספו בעמל רב במשך כחצי שנה, והוצעו למכירה במחיר סמלי של 10 שקלים בלבד. ההכנסות ישמשו את ילדי בית הספר לפעילות מיוחדת שתיבחר במסגרת מועצת התלמידים.

יריד ד שנייה בבית הספר יבניאלי

 

כפיר כהן, שקיבל השנה פרס מצטיין ממשרד החינוך, מספר על התהליך שהביא ליריד: "היה לי רעיון לפני שנה וחצי, לתרום בגדים במחיר סמלי למען תלמידי בית הספר ולחזק את הקשר עם הקהילה שמסביב. במשך שנה וחצי צברנו המון דברים, כי כאן זה לא קורה בבת אחת. כל פעם אגרנו עוד ועוד במחסנים, מורות תרמו בגדים וסירים, השתלטנו על המחסנים של בית הספר. הפצנו את המידע על היריד בכל השכונה בכדי שכמה שיותר יגיעו, היועצת שיתפה את זה בקבוצות הרווחה, הרב דרור שמאוד מאורה בקהילה הפיץ את זה גם בקבוצות שלו, וגם מנהלת המתנ"ס עזרה מאוד לפרסם את העניין".

רוית חדד חכמו, כפיר כהן ואהובה עמר

מנהלת בית הספר, רוית חדד חכמו, מתארת את התגובה שלה כשנכנסה לאולם הספורט שהפך ליריד יד שנייה: "כשנכנסתי לאולם וראיתי את מה שהצוות עשה העיניים שלי התמלאו דמעות. הכי קל כמורה להגיע וללכת עם סיום העבודה, אבל הצוות השקיע כאן עד שעות הלילה המאוחרות ועבד בחג הפסח. אנחנו מדברים הרבה על ערכים, אבל ערכים זו מילה שקשה להמחיש אותה בלי מעשים וכאן אנחנו עוסקים ממש בנתינה ובקשר עם הקהילה.

"כל הכסף ישמש לטובת הילדים, ומועצת התלמידים יחליטו ביחד עם כפיר ואהובה במה חשוב להם להשקיע. נוכל להעניק לילדים משהו שלא תמיד הם מקבלים, איזשהו חלום שהם רוצים להגשים".

על יוזם האירוע, כפיר כהן, אומרת המנהלת: "כפיר מדהים, מוכשר ברמות, יצירתי ועם מעוף. כפיר כאן רק עשר שעות בשבוע, אבל הוא משקיע ומורגש כאילו הוא כאן 100 שעות. קשה להסביר כמה הוא תורם. אין אנשים כאלו. אצלו זה הכול לבוא ולתת ובכל פעם הוא מגיע אליי עם יוזמה אחרת".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אין על צוות יבניאלי המדהים,
    כפיר המורה לחנ'ג בבית הספר תורם מזמנו, ויוצרו משחקים להפעלות בהפסקות פעילות .
    איש מלא ברעיונות – ומממש אותם, כל הכבוד

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר