משה מנצ'ו
משה מנצ'ו

לראשונה ברחובות הוקם ועד הורים לגני הילדים העירוניים

משה מנצ'ו, יוזם המהלך: "הוועד יהווה חלק בלתי נפרד מהנהגת ההורים העירונית הפועלת כיום"

פורסם בתאריך: 1.8.17 07:43

-->

יושב ראש ועד ההורים של בית הספר בן צבי וחבר הנהגת ההורים העירונית, משה מנצ'ו, יזם באחרונה מהלך להקמת ועד זמני לגני הילדים העירוניים בעיר. הוועד הוקם בברכתה של יושבת ראש הנהגת ההורים העירונית, אורית שרגאי, ובברכתו של סגן ראש העיר המחזיק בתיק החינוך, זוהר בלום.

מנצ'ו: "את ועד הורי הגנים העירוני הקמנו לפני כחודשיים. בשלב זה, מאחר וזה התפר שבין שנות הלימודים, הוא זמני. בהמשך, ולאחר שייבחר בכל גן ועד הורים, נקיים בשיתוף מחלקת גני הילדים הליך מסודר של בחירת המוסדות עם ייצוג לכל גני הילדים בעיר, מכל הזרמים. כיום הוועד מונה כ-40 נציגים. בעיר פועלים 360 גנים עירוניים ומטרת העל שהצבנו לעצמנו היא ייצוג של כל הזרמים הללו, תוך כוונה להביא לשיפור סביבת הלימודים בגנים. אני רוצה לציין שכל הפעולות שלנו נעשות בשיתוף פעולה הדוק מול כל הגורמים האמונים על נושא החינוך, ובכלל זה על נושא הגנים העירוניים".

למה זה נחוץ? הרי יש ועד הורים עירוני.

"מסיבה מאוד פשוטה: עד היום לא היה ייצוג מוסדי לגנים העירוניים וכל גן פעל באופן פרטני. לא הייתה הגדרת יעדים, לא היה חזון, ועוד. את כל הוואקום הזה עתיד למלא ועד הגנים העירוני, שיהווה חלק בלתי נפרד מהנהגת ההורים העירונית הפועלת כיום. כך יינתן ייצוג לכל הגילאים, מגיל שלוש ועד גיל 18, באופן שוויוני ומידתי".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זוהר בלום: "אני מברך את ההורים על התאגדותם בהקמת ועד גני ילדים. כמו שיש בבתי הספר היסודיים והעל יסודיים ועד, סוף סוף נוכל לדבר עם נציגות שמייצגת את הורי הגנים. הם יהיו חלק מוועד ההורים העירוני".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר