חלוקת תעודות גישור ברמת אלון
חלוקת תעודות גישור ברמת אלון

שגרירים של קידום שלום ותקשורת מכבדת בבית הספר "רמת אלון"

בבית הספר "רמת אלון" הגיעה לסיומה הכשרה נוספת של תלמידים בפרויקט הגישור

פורסם בתאריך: 4.4.19 08:19

-->

בבית הספר "רמת אלון" ברחובות פועל פרויקט גישור זו השנה הרביעית. בימים האחרונים הושלמה הכשרת קבוצה נוספת של תלמידים מבית הספר, מכיתות ד'-ו', בהדרכתה של אביגיל דורה רכזת הדרכה במרכז הגישור והדיאלוג העירוני, ובליווי של אילת בנגוס, רכזת הגישור בבית הספר. בקורס למדו התלמידים על מהות הגישור – יישוב מחלוקות בין אנשים, הם נחשפו לתיאוריות בנושא, לדרכי יישוב מחלוקות מקובלות ולמושגים כמו: ניטראליות, הקשבה, שמירה על סודיות, כבוד, הכלה, אמפתיה, הידברות ושיקוף.

בבית הספר נערך טקס במעמד מנהלת מחלקת שח"ר, יעל סלע, מנהלת בית הספר, רכזת הגישור והורי המגשרים החדשים. בטקס הוענקו לכל התלמידים תעודות גישור חתומות בידי ראש העיר רחמים מלול ומנהלת בית הספר רונית מוסלר וכן הוצגה אמנת המגשרים.

חלוקת תעודות גישור ברמת אלון

 

רונית מוסלר: "תוכנית "גישור" פועלת זו השנה הרביעית בהובלתה של אילת בנגוס רכזת הגישור הבית ספרית. תהליך הלמידה כלל שבעה מפגשים שבהם הוכשרו התלמידים לקיים תהליכי גישור בדרך של דיאלוג ושיח מכבד בין התלמידים, בינם לבין עצמם ובינם לבין הצוות המוביל אותם. אני מאמינה כי המפתח לחיים טובים בבית הספר הוא על ידי קיום תקשורת מיטבית בין כולם. באמצעות הגישור נמשיך לקדם מיומנויות של תקשורת בין אישית, של פתרון בעיות ומנהיגות".

אביבה חלבי, מנהלת מרכז הגישור והדיאלוג: "בית הספר רמת אלון מוכיח הטמעה מקצועית ושיטתית של תוכנית הגישור בבית הספר ע"י אילת בנגוס. תכנית זו הוצגה אף באנגלית למורים ממיניאפוליס שהגיעו במסגרת משלחת מורים בשותפות רחובות-מיניאפוליס. ברצוני להודות לאביגיל דורה על עבודתה וכן למנהלת רמת אלון ולאיילת בנגוס על ההטמעה".

יעל סלע, מנהלת מחלקת שח"ר: "אנו באגף החינוך רואים חשיבות רבה להעשרת ארגז הכלים של הילדים במיומנויות של גישור ושיח מקרב. אנו שמחים לבקשתו של בית הספר רמת אלון והצוות לפתוח קורס גישור נוסף. יש לכם, בוגרי הקורס, תפקיד משמעותי כשגרירים של קידום שלום ותקשורת מכבדת בבית ספרכם וגם לאחר שעות הלימודים – בשיח המשפחתי ועם החברים. אני גאה בבחירתכם להיות חלק מתהליכים חשובים אלה".

חלוקת תעודות גישור ברמת אלון

חלוקת תעודות גישור ברמת אלון


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר