ערב הצדעה לבני נוער מצטיינים העוסקים בפעילות התנדבותית
ערב הצדעה לבני נוער מצטיינים העוסקים בפעילות התנדבותית

עיריית רחובות הצדיעה ל-18 בני נוער מצטיינים העוסקים בפעילות התנדבותית בעיר

עיריית רחובות הצדיעה ל-18 מתנדבים צעירים מצטיינים וחילקה להם תעודת הוקרה על תרומתם. ראש העיר רחמים מלול: "חינוך הוא לא רק להישגים, אלא גם לערכים, ואתם מוכיחים זאת יום יום"

פורסם בתאריך: 2.4.19 09:11

-->

במחלקת הנוער של אגף החינוך – עירונוער, נערך טקס הוקרה לבני הנוער המצטיינים העירוניים במעמד ראש העיר רחמים מלול, מ"מ ראש העיר זהר בלום, חבר המועצה מחזיק תיק נוער וצעירים, אסף אלבר, שרה אילת, מפקחת משרד החינוך, אבי יוספי, מנהל מחלקת ילדים ונוער, מנהלי קריות חינוך, רכזים חברתיים, הורים נרגשים ו-18 בני הנוער המצטיינים.

טקס "פעיל מצטיין" מעלה על נס את בני הנוער המצטיינים העוסקים בפעילות התנדבותית בעיר במגוון תחומים. ברחובות פועלות כ-250 תכניות התנדבות נוער, בהם מתנדבים כ-2,500 תלמידי י' עד י"ב במסגרת תוכנית מעורבות חברתית. בני הנוער מתנדבים במוסדות ובארגונים רבים – מגן דוד, כיבוי אש, סיוע למשפחות נזקקות, סיוע לאוכלוסיות מיוחדות, המשמר אזרחי, הדרכה, ועוד. המתנדבים הנבחרים מובילים משימות ונכונים לכל יוזמה ופעולה, נרתמים לכל נושא ברצינות הראויה ומקדישים חלק ניכר מזמנם הפרטי לתרומה לקהילה.

ראש העיר רחמים מלול: "חינוך הוא לא רק להישגים, אלא גם לערכים, ואתם מוכיחים זאת יום יום בתרומתכם לקהילה בעיר. אנו מודים לכם בני הנוער על האור הגדול אשר אתם מפיצים לחברה ברחובות כולה. מסירותכם וההשקעה שלכם ראויות להערכה גדולה".

מ"מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך זהר בלום: "אנו גאים בבני הנוער אשר מקדישים מזמנם הפנוי למען עשיית טוב ולמען האחר. אין ספק שמדובר בדוגמה ראויה לכולנו, ולכן חשוב לנו להוקיר אותם ולהעלות אותם על נס".

חבר המועצה אסף אל-בר, מחזיק תיק נוער וצעירים: "המתנדבות והמתנדבים המצטיינים מציבים סטנדרט שהיינו רוצים לראות ברמה העירונית ובכוונתנו להגביר את ההשקעה בתחום. ההתנדבות לא רק מסייעת לאירגוני ההתנדבות ולתנועות, היא גם הזדמנות לקחת אחריות ולחוות חוויה מעצימה של נתינה ומשמעות. אני מודה למצטיינות ולמצטיינים, אלה שזכו באות הוקרה וגם לאלה שעבדו קשה אך לא זכו, ומקווה שהם רואים בהתנדבות זו תחילתה של דרך ארוכה וברוכה של נתינה. חזקו ואמצו".

אבי יוספי, מנהל מחלקת ילדים ונוער באגף החינוך: "המצטיינים אשר נבחרו מהווים מבחינתנו את חוד החנית של החברה הישראלית בתרומה, אחריות ומוטיבציה להובלת והנעת תהליכים חברתיים משמעותיים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר