בית הספר רמון (צילום: ניר שמול)
בית הספר רמון (צילום: ניר שמול)

חגיגת הפורימון בבית הספר רמון: תלמידים התאכזבו שלא הצליחו להצטלם עם כוכבי היו-טיוב לאון ויואב וטענו לאפליה

תלמידים ב"רמון" טוענים: "במהלך הפורימון ילדים של אנשי הוועד קיבלו עדיפות בצילומים עם כוכבי היו-טיוב לאון ויואב שהובאו לבית הספר". יו"ר הנהגת ההורים, ארנון בן ארי: "המון ילדים הצטלמו עם הכוכבים בלי קשר לזהות הוריהם. צר לי אם יש ילד שנפגע. בשנים הבאות יופקו לקחים"

פורסם בתאריך: 26.3.19 08:39

-->

במסגרת חגיגות פורים בבית הספר רמון שבשכונת רחובות החדשה, הובאו לבית הספר כוכבי היו-טיוב לאון ויואב. לדברי תלמידים בבית הספר, בתום ההופעה יצאו הכוכבים מבית הספר ומי שביקש להצטלם איתם נדחה, בעוד ילדי ההורים שנמצאים בוועד בית הספר זכו להצטלם עם "גיבוריהם".

לדברי הילדים המאוכזבים, "ילדי הוועד" אכן הצטלמו עם היוטיוברים, בעוד שאר הילדים נאלצו לצפות במחזה מהצד. אחד הילדים מספר: "זה התחיל כבר בתוך בית הספר. לאון ויואב עלו להופיע וילדים שקשורים לוועד הורשו להתקרב אליהם. אחרי ההופעה רצו אחריהם הרבה ילדים וכולנו היינו בטוחים שיהיה אפשר להצטלם איתם, אבל נשארנו מאחורי הגדר וראינו אותם מצטלמים עם מספר קטן של בנים ובנות שהם ילדים של הורים שנמצאים בוועד בית הספר. ממש עשו פה אפליה".

יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר רמון, ארנון בן ארי, הגיב לטענות בשיחה עם "ערים": "יש המון ילדים שהצטלמו עם היוטיוברים ועלו איתם לבמה. האירוע כלל תחרות תחפושות לפי נושאים, ובכל פעם הם העלו את הילדים עם התחפושות המתאימות והצטלמו איתם. באירועים מסוג זה תמיד יהיו כאלה שיישארו מאוכזבים, וגם בתוך ההנהגה ההורית יש כאלה שלא יצא לילדים שלהם להצטלם. ההופעה של לאון ויואב הוקצבה בזמן והם אפילו נתנו רבע שעה יותר ממה שהם היו אמורים לתת. בשלב היציאה שלהם משטח בית הספר היה לחץ עצום מילדים שרצו חתימות ורצו להצטלם וכשהם הגיעו לשער בית הספר לא נתנו לילדים לצאת. היו הורים שחיכו בחוץ, חלקם הורים של ההנהגה שליוו את הפרויקט הזה מההתחלה ועד הסוף – כולל ההתקשרות מול הכוכבים – והם אכן הצטלמו עם ילדיהם ועם לאון ויואב, אבל היו גם הרבה ילדים והורים שאינם קשורים להנהגה ההורית שעשו זאת. אגב, בתור אבא לשני ילדים בבית הספר, רק לאחד מהם יצא להצטלם עם הכוכבים".

לאור העובדה שהדבר הפריע לחלק מהילדים וההורים, יופקו לקחים באירועים הבאים?

"אנחנו קבוצה של הורים שמתנדבים לטובת הילדים. אנחנו לא חברת הפקה ועבורי זו הפעם הראשונה שהתעסקנו עם אירוע כזה, שמעבר לפורימון כלל שני כוכבי ילדים. לא היינו מודעים לגודל ההתלהבות שתהיה ולא היה לנו מושג שזה ייצא כך. זה נכון שהיה המון לחץ כשהכוכבים נכנסו ויצאו מבית הספר, ועל כן הוחלט כאמור להרחיק את הילדים ולסגור את השערים. בשנים הבאות יופקו לקחים. צר לי אם יש ילד שנפגע או שעצוב לו שהוא לא הצליח להצטלם עם הכוכבים. זו כמובן לא הייתה המטרה והמטרה הייתה לעשות כיף לילדים – ואת זה אני חושב שהשגנו. יחד עם זאת, גם צריך לקחת בחשבון שלא ניתן לצלם 700 ילדים".

אולי בפעמים הבאות תעשו צילומים כיתתיים משותפים וכך לא יישארו ילדים מאוכזבים?

"זה בהחלט רעיון טוב ולהבא נשקול את זה. חבל שלא חשבנו על כך בעצמנו, כי זה יכול להיות פתרון מצוין".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר