התחרות הארצית למחוננים ומצטיינים ברחובות
התחרות הארצית למחוננים ומצטיינים ברחובות

אליפות שלישית ברצף? התחרות הארצית למחוננים ומצטיינים נפתחה ברחובות

400 מחוננים מרחבי הארץ הגיעו הבוקר (חמישי) לרחובות לתחרות בת יומיים. בשנתיים האחרונות זכתה נבחרת המחוננים של רחובות במקום הראשון בתחרות, בדרך לתחרות האירופית ולתחרות העולמית שנערכת מדי שנה באוניברסיטת ייל בארצות הברית

פורסם בתאריך: 20.3.19 11:42

-->

"פלא" – המרכז למחוננים ומצטיינים של רחובות, בניהולה של אורית פדר, מארח גם השנה את הסבב הארצי של תחרותThe World Scholar's Cup . מדובר בתחרות ארצית יוקרתית לכל המחוננים בארץ, אשר נערכת בכל אחת מהמדינות בעולם המשתתפת בתחרות העולמית. התחרות בת היומיים שנפתחה היום (חמישי) ברחובות נערכת בקרית המדעים בעיר, ומשתתפים בה כ-400 תלמידים מכל רחבי הארץ, מהצפון עד הדרום.

הנבחרת של רחובות מונה 30 משתתפים, תלמידי המרכז למחוננים ומצטיינים הלומדים בכיתות ח'-י"א. בשנתיים האחרונות זכתה הנבחרת הרחובותית במקום הראשון בתחרות ארצית זו. התלמידים שיקבלו את הציונים הגבוהים ביותר בתחרות היום יוזמנו להשתתף בתחרות העולמית שצפויה להיערך השנה בשישה אתרים שונים בעולם.

נבחרת המחוננים ומצטיינים של רחובות

נבחרת המחוננים ומצטיינים של רחובות

 

תהליך דומה נערך בכל אחת מ-70 המדינות המשתתפות בתחרות הבינלאומית, כשהשנה הנושא המשותף לכולן הוא "A World on the Margins". כהכנה לתחרות התלמידים לומדים מאמרים, סיפורים, יצירות אמנות, מחקרים הקשורים לנושא הבינלאומי, וכל זאת בשפה האנגלית, שפת התחרות.

במעמד פתיחת התחרות הבוקר נכח ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, אשר בירך את התלמידים על תהליך הלמידה שלהם, קידם בברכה את כולם כאורחי העיר רחובות ואיחל להם בהצלחה. באירוע נכחה גם פנינה זלצר, המפקחת הארצית על תחום מחוננים ומצטיינים במשרד החינוך.

דניאל ברדיצ'בסקי, מנכ"ל The World Scholar's Cup, הודה בפתיחת התחרות לעיריית רחובות המארחת, לראש העיר רחמים מלול, לממלא מקומו ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, למנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן, למחלקת התקשוב והשילוט בעירייה ולבית הספר מדעים המארח את כל המשתתפים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר