חנוכת הקומה השלישית במעלות משולם
חנוכת הקומה השלישית במעלות משולם

בתי הספר יצחק נבון ומעלות משולם מרחובות יזכו לאות הוקרה מיוחד על פועלם לשילוב מורים עם מוגבלויות

משרד החינוך מצדיע למורים 'ללא גבולות' ולמנהלים המשלבים אותם בבתי הספר, ובין בתי הספר שיזכו לאות הוקרה מיוחד נמנים בתי הספר יצחק נבון ומעלות משולם מרחובות

פורסם בתאריך: 18.3.19 09:15

-->

משרד החינוך יעניק בשבוע הבא למעלה מ-70 תעודות הוקרה מיוחדות לבתי ספר מצטייני שילוב הפועלים במסגרת התכנית הייחודית 'מורים ללא גבולות', לשילובם המיטבי של מורים עם מוגבלויות במערכת החינוך. באירוע, שיערך ב-19 במרץ במכון מופת שבמכללת לווינסקי, משרד החינוך יוקיר תודה למנהלים, למורים ולתלמידי מערכת החינוך הפועלים לאורך השנה כולה לקידום זכותם של אנשים עם מוגבלות להשתלב באופן מלא בחברה ובשוק העבודה.

בין בתי הספר שיזכו לאות ההוקרה מיוחד נמנים גם בתי הספר יצחק נבון ומעלות משולם מרחובות.

התכנית "מורים ללא גבולות" של משרד החינוך פועלת כבר חמש שנים, ובמסגרתה משולבים למעלה מ-70 מורים בבתי הספר ברחבי בארץ. מדובר במורים מצטיינים למתמטיקה, מדעים, חינוך גופני, מוזיקה, תיאטרון, ייעוץ חינוכי, חינוך מיוחד ועוד. כדי לעודד את קליטת אנשי ההוראה בבתי הספר, כחלק מהתכנית מעניק המשרד לבית הספר תוספת שעות בתהליך מדורג: בשנתיים בראשונות מעניק המשרד לבית הספר 10 שעות תוספתיות חודשיות, בסכום כולל של 4 מיליון שקלים בשנה.

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב: "מערכת החינוך מגדילה את מרחב האפשרויות שלה, מסלקת סטריאוטיפים ומקדמת את ההבנה כי אנשים עם מוגבלות הם שותפים מלאים בחברה הישראלית, ונכון לשלבם בחזית ההוראה. משרד החינוך מעניק ל'מורים ללא גבולות' שנקלטו במערכת ליווי אישי, טכנולוגיות מנגישות, מדפסות בשפת ברייל, וכל אמצעי הנגשה נוספים. בכוונתנו להמשיך ולהרחיב את השורות ולפתוח את השערים בפני כל מי שיכול לתרום, לחנך ולקדם את תלמידי ישראל".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר