פורום תנועות הנוער במרכז הגישור
פורום תנועות הנוער במרכז הגישור

פורום המובילים של תנועות הנוער ברחובות החל בסדרת מפגשים לרגל חודש הגישור

מנהיגי העתיד של רחובות נפגשים במרכז הגישור והדיאלוג העירוני לשיח אודות זהות וחיבורים בין דתיים וחילוניים ובין מגזרים בחברה הישראלית

פורסם בתאריך: 15.3.19 07:22

-->

במסגרת אירועי חודש הגישור העירוני ברחובות, התארח במרכז הגישור והדיאלוג פורום המובילים של תנועות הנוער, בהדרכתו של צבי בירנבאום רכז תנועות נוער עירוני.

הפורום פועל בעירונוער מטעם מחלקת הנוער בעירית רחובות בניהולו של אבי יוספי. הפורום נפגש אחת לשבועיים והוא מונה כ-30 משתתפים, רכזים וקומונרים, ביניהם חיילים, אנשי שנת שירות ובנות שרות לאומי מתנועות הנוער: השומר הצעיר, הצופים, בני עקיבא, עזרא, אריאל, הנוער העובד והלומד, כנפיים של קרמבו.

לרגל חודש הגישור, החלה סדרת מפגשים שיוקדשו לשיח אודות זהות וחיבורים בין דתיים וחילוניים ובין מגזרים בחברה הישראלית בהדרכה של עמותת "גשר". בהמשך, יורחבו המפגשים גם לצוותי ההדרכה בתנועות הנוער.

חבר המועצה אסף אלבר, מחזיק תיק תנועות הנוער: "למדריכי ורכזי תנועות הנוער תפקיד חשוב ביותר בעיצוב אישיותם של החניכים הצעירים. עיריית רחובות מקדמת בברכה כל תכנית המאפשרת קיומו של שיח ויישומו של ערך הסובלנות. אני מאחל לדור הצעיר – המנהיגים של העתיד – שייקחו מהתהליך הזה כלים לחיים".

אביבה חלבי, מנהלת מרכז הגישור והדיאלוג העירוני: "אנחנו מאמינים כי החינוך לשפת הגישור והדיאלוג צריך להתחיל בגיל הצעיר. ילדים שנחשפים לכלים הגישוריים מפנימים את השפה ולומדים לחיות על פיה. לכן, יש משמעות גדולה לתכנית המערבת הן הצוותים החינוכיים של תנועות הנוער והן את המדריכים. אני מודה לאביגיל דורה על קידום היוזמה עם צבי".

אבי יוספי , מנהל מחלקת הילדים והנוער באגף החינוך: "שת"פ עם מרכז הגישור הוא חשוב ונכון לטובת בני הנוער בעיר ופעילות זו מוכיחה את עצמה כל פעם מחדש. בני הנוער לומדים שפה שתועיל להם בחייהם הבוגרים".

צבי בירנבאום, רכז תנועות הנוער העירוני: "מובילי תנועות הנוער אחראים במצטבר על אלפי חניכים וחניכות מכל שכבות האוכלוסייה בעיר. ההיכרות, ההערכה וההפריה ההדדית ביניהם הם הבסיס שבאמצעותו אפשר ליצור גם שיפור במקצועיות תנועות הנוער וגם אחדות רבה יותר בין תושבי העיר. זוהי זכות גדולה עבורי ללוות אותם בתהליך זה".

עוד במסגרת שיתופי הפעולה בין מרכז הגישור העירוני ומחלקת הנוער, התקיימה סדנה בנושא גישור לקבוצת המנהיגות נאס"א – נגד אלימות סמים ואלכוהול שהועברה ע"י המגשרת גלית הופמן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר