מסיבת הסידור בבית הספר מעלום משולם (צילום: אופיר ביכלר ואודי פריד)
מסיבת הסידור בבית הספר מעלום משולם (צילום: אופיר ביכלר ואודי פריד)

מסיבת הסידור הגדולה ביותר בישראל נערכה בבית הספר מעלום משולם ברחובות

ילדי כיתה א' בבית הספר הממלכתי דתי הגדול ביותר בישראל, מעלות משולם ברחובות, חגגו את קבלת הסידור בגדול, תרתי משמע. האירוע נערך במעמד ראש העיר רחמים מלול, שנכדו מיכאל השתתף בטקס

פורסם בתאריך: 1.3.19 13:47

-->

הבוקר (שישי) נערכה מסיבה מיוחדת במינה: מסיבת הסידור הגדולה ביותר בישראל, שנערכה בבית הספר מעלות משולם ברחובות, בית הספר הממלכתי דתי הגדול בישראל ואחד הגדולים בארץ, ובו 936 תלמידים.

במעמד מרגש במיוחד, התלמידות והתלמידים קיבלו את הסידורים, על פי המסורת, כשעמדו תחת חופה של טלית. טקס קבלת הסידור נערך בבתי הספר הדתיים באמצע השנה על מנת לאפשר לתלמידים ללמוד את הקריאה בטרם יחלו להתפלל מתוך סידור.

ראש העיר רחמים מלול וממלא מקומו זהר בלום השתתפו גם הם בחגיגה והתכבדו בחלוקת הסידורים לתלמידים. עבור ראש העיר היה מדובר בטקס מרגש אפילו יותר מהרגיל, מאחר ונכדו מיכאל היה בין התלמידים שהשתתפו בטקס.

רחמים מלול ונכדו מיכאל

רחמים מלול ונכדו מיכאל (צילום: אופיר ביכלר ואודי פריד)

 

בית הספר מעלות משולם מנוהל זה 17 שנים על ידי מאיר אמויאל, שנחשב למנהל מוערך מאוד במערך החינוך הדתי ובכלל. לבית הספר הישגים רבים ופרסי חינוך.

רחמים מלול: "ישנם מספר ימים מרגשים במיוחד בחייהם של תלמידי החינוך הממלכתי דתי, ואחד מהם הוא ללא ספק יום קבלת הסידור. יש משמעות מיוחדת לתפילתם של ״תינוקות של בית רבן״ כיוון שהילדים מתפללים בתמימות גדולה״.

רחמים מלול מחלק סידורים לילדי מעלות משולם

רחמים מלול מחלק סידורים לילדי מעלות משולם (צילום: אופיר ביכלר ואודי פריד)

 

זהר בלום: "בית הספר מעלות משולם הוא תו איכות בחינוך הממלכתי דתי ברחובות, ומכאן כמות התלמידים הגדולה. אנו שמחים להעניק לו את כל התמיכה והדחיפה למצוינות ולערכים, כפי שחווינו היום, במעמד מסיבת הסידור שהיה מרגש במיוחד״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר