ההצגה "כאילו את אוויר"
ההצגה "כאילו את אוויר"

בתום הצגה בנושא דחייה חברתית חשפה תלמידה מרחובות לעיני כל האולם: "גם אני עברתי חרם"

בקרית משה נערכה ההצגה "כאילו את אוויר" העוסקת בתופעת הדחייה החברתית. בדיון שנערך לאחר ההצגה קרה אירוע מרגש ומצמרר: תלמידה שהגיעה למקום עם אמה ביקשה לדבר ואז התגלה כי היא עברה חרם חברתי. בזכות ההצגה נחשפה גם האם למה שעבר על בתה

פורסם בתאריך: 28.2.19 11:29

-->

השבוע התקיימה במתנ"ס חוויות קרית משה ברחובות הצגה מיוחדת במינה, "כאילו את אוויר" של תיאטרון אישונים, אשר עוסקת בנושא דחייה חברתית, חרם והכוח לקום ממשבר חברתי.

באולם נכחו מעל 200 צופים וביניהם הורים, ילדיהם, אנשי מקצוע ובני נוער. בסיום ההצגה התקיים בנושא שיח משמעותי של הצופים עם השחקניות ובימאי ההצגה, ואז גם התרחש אירוע מרגש ומצמרר: תלמידה שהגיעה למקום עם אמה ביקשה לדבר, ואז התגלה כי היא עברה חרם חברתי. רק בזכות ההצגה נחשפה גם האם למה שעבר על בתה.

האירוע ערך במימון הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול, אשר פועלת במשך כל ימות השנה למניעת מצבי סיכון שונים. דוד מנצור, מנהל הרשות, אמר: "החרמות שאנחנו כהורים חווינו שונים מהיום. אמצעי התקשורת לא מאפשרים לבני נוער שחווים משבר אף לא רגע של שקט ומקום בטוח, וכתוצאה מכך היקף הפגיעה הנפשית גדול יותר".

זהר בלום, ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "לצערנו נושא האלימות ברשתות תופס תאוצה ואנחנו נתקלים יותר ויותר בתופעה של שיימינג בקרב בני הנוער. ההצגה הזו היא אחד מהכלים שאנו כרשות נמשיך לתת כמענה למיגור התופעה".

גולן ביטון, מנהל מתנ"ס קרית משה ואחראי נוער וצעירים ברשת חוויות: "אנו נמשיך להציף צרכים ודרישות הקיימים בשטח, על מנת שהגורמים הרלוונטיים יציגו פתרונות לכלל הקהילה בכל נושא שהוא. אני שמח שהייתה היענות בקרב ההורים ובני הנוער".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר