בית הספר של החגים
בית הספר של החגים

"בית הספר של החגים" יפעל ברחובות גם בפסח לתלמידי כיתות א'-ג' והחטיבה הצעירה

החברה העירונית רחובות תפעיל בפסח את "בית הספר של החגים" בכל בתי הספר בעיר, לתלמידי כיתות א'-ג' והחטיבה הצעירה, בין התאריכים 11-17 באפריל. העלות: 100 שקלים לחמישה ימים

פורסם בתאריך: 21.2.19 13:29

-->

החברה העירונית רחובות תפעיל במהלך חג הפסח את בית הספר של החגים, שיעמוד לרשות הורי תלמידי כיתות א' עד ג' ותלמידי החטיבה הצעירה במשך חמישה ימים בכל בתי הספר היסודיים בעיר, לרבות בתי הספר "יבניאלי" ו"הדרים" אשר בשגרה מופעלים על ידי רשת חוויות.

בית הספר של החגים יופעל לאור החלטה של משרד החינוך לקצר את החופשות על מנת להקל על ההורים, בין התאריכים 11 עד 17 באפריל (בימים חמישי עד רביעי, לא כולל יום שישי) בין השעות 8:00 עד 13:00. העלות לכל התכנית למשך 5 ימים הינה 100 שקלים.

הפעילויות ייערכו בתוך בתי הספר, באמצעות מורים מתוך בתי הספר / צוות הצהרון, ויחשפו את התלמידים להיבטים חינוכיים הקשורים לחג הפסח באופן יצירתי ומהנה. התלמידים יעסקו בתכנים ערכיים, טיפוח כישרונות ויכולות בתחומי ההעשרה סביב יצירות ספרותיות ומוזיקליות הרלוונטיות לחג. כמו כן, ישולבו בכל יום תכניות העשרה נרכשות. באשר להזנה, על פי החלטת הנהגת ההורים יש לשלוח את הילדים עם ארוחות בוקר בהתאם לכללי האלרגיה הנהוגים בבתי הספר.

ראש העיר רחמים מלול: "גם השנה נמשיך להעניק להורים את המענה הראוי לשמירה על שגרת עבודתם גם במהלך חופשת הפסח. בית הספר של החגים ברחובות מציע מסגרת חינוכית, איכותית וחווייתית".

איציק עובדיה, מ"מ מנכ"ל החברה העירונית: "החברה העירונית בשיתוף אגף החינוך ורשת חוויות ערוכה ומוכנה להפעלת מערך 'בית הספר של החגים' בחופשת הפסח לטובת הורי ותלמידי כיתות א'-ג' והחטיבה הצעירה. החברה העירונית רואה חשיבות עליונה ביישום איכותי של התכנית באמצעות למידה מהנה, יצירתית, כל זאת בהתאם למתווה של משרד החינוך".

ההרשמה לבית הספר של החגים נפתחה באתר החברה העירונית ותימשך עד ה-24.3. שימו לב, לא תתאפשר הרשמה מעבר לתאריך זה. ילדי צהרוני "ניצנים" (לרבות כיתות ג'), אשר שילמו מראש על 14 ימים ארוכים, רשומים באופן אוטומטי לבית הספר של החגים ואינם נדרשים לבצע רישום או תשלום לתכנית. תלמידי צהרון ניצנים ימשיכו את יום הפעילות עם סיום בית הספר של החגים בשעה 13:00 ועד לשעה 17:00, יפעלו על פי תכנית העשרה מותאמת ותוגש להם ארוחת צהריים חמה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר