פאנל בנושא ועדות השמה ושילוב של ילדים עם צרכים מיוחדים
פאנל בנושא ועדות השמה ושילוב של ילדים עם צרכים מיוחדים

זהר בלום: "הדאגה לילדי החינוך המיוחד הייתה תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו"

בחוויות שוויץ המדע התקיים אמש (שלישי) פאנל בנושא ועדות השמה ושילוב של ילדים עם צרכים מיוחדים

פורסם בתאריך: 20.2.19 12:57

-->

בחוויות שוויץ המדע התקיים אמש (שלישי) פאנל בנושא ועדות השמה ושילוב של ילדים עם צרכים מיוחדים. הפאנל הוא תוצאה של שיתוף פעולה בין אגף החינוך בעיריית רחובות, מתי"א (מרכז תמיכה ישובי אזורי) רן ומנהיגות ההורים לילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים.

בפאנל נכחו מנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן, מנהלת מחלקת החינוך המיוחד מיכל חסדאי, מנהלת מתי"א רן חיה יעיש אזרד, צוות המתי"א, חברת המועצה מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות, אורית שרגאי, חברת המועצה אוה גור, יו"ר ההנהגה העירונית צופית גולן, ויו"ר הנהגת הורם דה שליט, שאול אטיאס, ומעל ל-100 הורים. את הפאנל ארגנו טל רביב ומורן ריס ממנהיגות ההורים.

פאנל בנושא ועדות השמה ושילוב של ילדים עם צרכים מיוחדים

 

ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "רחובות שמה את החינוך בראש והדאגה לילדי החינוך המיוחד הייתה תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו. אגף החינוך בשיתוף מתי"א רן פועל ימים ולילות על מנת לתת מענה הולם ועטיפה ייחודית לכל ילד וילד. אני מברך על שיתוף הפעולה עם ההורים ושמחתי לראות השתתפות כה גבוהה. שיתוף הפעולה של ההורים עם הצוותים החינוכיים הוא המפתח להצלחה וערב החשיפה והצגת המידע והשירותים הניתנים להורים על ידי הגורמים השונים ברשות היה ההתחלה. היו הרבה שאלות ועלו נושאים רבים. צוות אגף החינוך ואנשי המתי"א מזמינים כל הורה והורה שעדיין נותרו לו שאלות לפנות אלינו. דלתנו פתוחה לכל אחד וייעשה כל מאמץ על מנת לתת את הפתרון הנכון ביותר לילד".

חברת המועצה אורית שרגאי: "אני גאה לראות בעיר רחובות את השיתוף פעולה בין הארגונים השונים, ההורים ואגפי העירייה. שיתוף המידע והנגשתו לציבור היא דרך אבן לשת"פ מלא ומציאת פתרון הולם לכל ילד ברחובות. אני שמחה לראות את ההגעה המרובה ונוכחות הורים רבים שהערב החשוב הזה אורגן במיוחד בשבילם. אני רוצה להודות לרשת חוויות על האירוח ולאנשי אגף החינוך והמתי"א על הכנת הערב, המידע והזמן, וכמובן למנהיגות ההורים על הארגון".

טל רביב ממנהיגות הורים: "אני נרגשת מקיום האירוע ומהצלחתו. כהורים, ערב כזה המרכז עבורנו את המידע על כל השירותים והפעילויות הקיימות עבור ילדינו הוא חשוב מאד והנוכחות הרבה של ההורים מדגישה את נחיצותו. תודה לכל הגורמים שסייעו ותרמו לקיום האירוע והצלחתו".

אפרת צוקרמן


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר