גמר תחרות הנואם הצעיר
גמר תחרות הנואם הצעיר

רותם אליאס, גאיה צברי ונועה גולן תייצגנה את רחובות בתחרות הנואמים הצעירים המחוזית

בסוף השבוע התקיימה תחרות הגמר של הנואמים הצעירים ברחובות, בשיתוף אגף החינוך, מחלקת בתי הספר היסודיים ומועדון רוטרי. מתוך 10 הפיינליסטים נבחרו 3 הנואמים הצעירים הטובים ביותר שעלו לגמר המחוזי

פורסם בתאריך: 18.2.19 08:13

-->

ביום שישי האחרון התקיימה באשכול הפיס ברחובות תחרות גמר "הנואם הצעיר" העירונית בין בתי הספר היסודיים בעיר. במסגרת התחרות, הנואמים הצעירים בוחרים נושא לדבר עליו מול קהל בטווח זמן של 4 דקות. ועדת השיפוט מורכבת מחברי מועדון רוטרי. התחרות מתקיימת מדי שנה בשיתוף מחלקת בתי הספר היסודיים באגף החינוך בעיריית רחובות, משרד החינוך ומועדון רוטרי.

במקום הראשון זכתה רותם אליאס מבית הספר בן גוריון, אשר נאמה על נושא "שליחות, אכפתיות, מעורבות והתנדבות". במקום השני זכתה גאיה צברי מבית ספר פרחי המדע, שהגישה נאום על "כוחה של מילה". במקום השלישי זכתה נועה גולן מבית הספר ניצני המדע, שנאמה בנושא "מקומה של הפרסומת כגורם משפיע". השלוש תעלנה לתחרות הנואמים הצעירים המחוזית שתיערך השנה גם היא ברחובות.

שרה והב, מנהלת מחלקת בתי הספר היסודיים באגף החינוך: "זהו פרויקט מיוחד שמעניק לתלמידים כלים חשובים לחיים. כל הכבוד לכל המתמודדים ולצוותי בתי הספר שסייעו בהכנה".

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך: "תחרות ה"נואם הצעיר" היא מסורת חשובה בעיר ואנו גאים בה. מערכת החינוך העירונית מעניקה לתלמידים מעטפת חינוכית גם בתחום החשוב של דיבייט והופעה בפני קהל, ואנו גאים בבחירת הנושאים הערכיים של הנואמים הצעירים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר