רותם אליאס מבית הספר בן גוריון
רותם אליאס מבית הספר בן גוריון

מי יהיו הנואמים הצעירים המצטיינים של רחובות? התשובות בשישי

תחרויות חצי הגמר של הנואמים הצעירים התקיימו ברחובות בשיתוף אגף החינוך, מחלקת בתי הספר היסודיים ומועדון רוטרי. הגמר ב-15.2 והשניים הראשונים יעלו לתחרות הנואמים הצעירים המחוזית שתיערך השנה גם היא ברחובות

פורסם בתאריך: 10.2.19 11:27

-->

בשבוע שעבר התקיימו באשכול הפיס ברחובות שני שלבים בתחרות "הנואם הצעיר" העירונית בין בתי הספר היסודיים בעיר. התחרות מתקיימת מדי שנה בשיתוף מחלקת בתי הספר היסודיים באגף החינוך בעיריית רחובות, משרד החינוך ומועדון רוטרי. במסגרת התחרות, הנואמים הצעירים בוחרים נושא לדבר עליו מול קהל בטווח זמן של 4 דקות. ועדת השיפוט מורכבת מחברי מועדון רוטרי.

ביום שלישי התקיים שלב א' בתחרות, בו התמודדו 10 בתי ספר מרחובות. לשלב הגמר העפילו 5 בתי ספר: סמילנסקי, פרחי המדע, שז"ר, שפרינצק, ויצמן. בית הספר סמילנסקי יוצג ע"י נעמה דולב שנאמה על נושא "קבלת האחר – אנשים עם מוגבלויות". בית הספר פרחי המדע יוצג ע"י גאיה צברי שהגישה נאום על "כוחה של מילה". בית הספר שז"ר יוצג ע"י אופיר שקד בנאום "להיות אדם ולקבל את האחר". את בית הספר שפרינצק ייצג אבישי זמבל, אשר נאם על נושא ה"סייבר". את בית הספר ויצמן ייצגה טליה דולב בנאומה על "מימוש עצמי".

אופיר שקד מביהס שזר

אופיר שקד מבית הספר שז"ר

 

טליה דולב מביהס וויצמן

טליה דולב מבית הספר ויצמן

 

השלב השני נערך ביום שישי ובו התמודדו 11 בתי ספר. לשלב הגמר העפילו בתי הספר בן גוריון, בגין, שריד, מעלות משולם וניצני המדע. בית הספר בן גוריון יוצג ע"י רותם אליאס אשר נאמה על נושא "שליחות, אכפתיות, מעורבות והתנדבות". בית הספר בגין יוצג ע"י בוגדנה שוורצפלד אשר נאמה בנושא "כוחה של מילה". בית הספר שריד יוצג ע"י תמר שגב שנאמה בנושא "מילה טובה". בית הספר מעלות משולם יוצג ע"י שלו מנדל שנאם בנושא "שאיפה למצוינות". בית הספר ניצני המדע יוצג ע"י נועה גולן שנאמה בנושא "מקומה של הפרסומת כגורם משפיע".

רותם אליאס מבית הספר בן גוריון

רותם אליאס מבית הספר בן גוריון

 

שלו מנדל מביהס מעלות משולם

שלו מנדל מבית הספר מעלות משולם

 

גמר התחרות העירונית ייערך ביום שישי הקרוב (15.2) באשכול הפיס ברחובות, ובו יתמודדו 10 העולים לגמר. מתוכם ייבחרו 3 הנואמים הצעירים הטובים ביותר, כאשר השניים הראשונים יעלו לתחרות הנואמים הצעירים המחוזית שתיערך השנה גם היא ברחובות.

שרה והב, מנהלת מחלקת בתי הספר היסודיים באגף החינוך: "כל המתמודדים היו מצוינים ונאמו היטב. ניכר שלוועדות השיפוט הייתה בחירה קשה מאוד, ואין לי ספק שזה יהיה המצב גם בתחרות הגמר העירונית. התלמידים עשו הכנה טובה עם הצוותים בבתי הספר בעיר, ואנו מברכים על קיומו של פרויקט מיוחד שכזה, שמעניק לתלמידים כלים חשובים לחיים".

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך: "תחרות הנואם הצעיר היא מסורת חשובה בעיר ואנו גאים בה. מערכת החינוך העירונית מעניקה לתלמידים מעטפת חינוכית גם בתחום החשוב של דיבייט והופעה בפני קהל, ואנו גאים בבחירת הנושאים הערכיים של הנואמים הצעירים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר