לימודי אנגלית באמי"ת הלל (צילום: מירי שרתוק)
לימודי אנגלית באמי"ת הלל (צילום: מירי שרתוק)

באמי"ת הלל גייסו את הסבא והסבתא ללימודי אנגלית

בבית החינוך אמי"ת הלל ברחובות חשבו על דרך מעניינת לקדם את יכולת השיח השוטף של התלמידות באנגלית תוך כדי יצירת חיבור בין דורי

פורסם בתאריך: 7.2.19 08:53

-->

לומדים אנגלית עם סבא וסבתא: בבית החינוך אמי"ת הלל ברחובות חשבו על דרך מעניינת לקדם את יכולת השיח השוטף של התלמידות באנגלית תוך כדי יצירת חיבור בין דורי. ביוזמתה של המורה לאנגלית מירי שרתוק, נרתמו למשימה קבוצה של פנסיונרים יוצאי ארצות הברית ודרום אפריקה, בעלי מקצועות מגוונים, הנפגשים עם תלמידות י"ב למפגשי שיח המעשירים את יכולת השיח באנגלית של התלמידות, זאת בנוסף ליצירת קשר והכרות הדדיים.

כל תלמידה מציגה בפני הפנסיונר או הפנסיונרית "שלה" את עבודת החקר עליה היא עובדת לקראת הבגרות באנגלית, וביחד הם מתרגלים את הצגת העבודה והשיח אודותיה – באנגלית.

המורה מירי שרתוק: "המפגש היה מרגש מאין כמוהו עבור התלמידות, המתנדבים והצוות. היה מרגש לראות את התלמידות מביאות לידי ביטוי את היכולות שלהן בשיח באנגלית. לעתים דווקא הקשר המיוחד שנרקם עם המתנדבים הוא שפיתח בקרב התלמידות את הביטחון לדבר באנגלית שוטפת".

רוני בן עלל, תלמידת י"ב: "נהנינו מאוד במהלך המפגש עם הפנסיונרים דוברי האנגלית. זכינו להכיר קבוצה מדהימה של אנשים ששמחו לעזור, להקשיב ולתרגל איתנו. אין ספק שקבלנו מהם המון ידע, שפה עשירה וביטחון לקראת בחינת הבגרות בעל פה באנגלית, וכל זה בדרך של הכרות ומפגש מיוחדים במינם".

מירי גיל מנהלת בית החינוך אמי"ת הלל: "כחלק מתהליכי הלמידה המשמעותית המתקיימים בבית החינוך, מצליח החיבור הבין דורי המיוחד הזה לקדם את לימודי השפה האנגלית בצורה ניכרת, זאת תוך יצירת קשרי ידידות מיוחדים מהם נתרמים שני הצדדים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר