תלמידי אמי"ת המר בנצר חזני (צילום: מזל מצליח)
תלמידי אמי"ת המר בנצר חזני (צילום: מזל מצליח)

באמי"ת המר לא שוכחים את גוש קטיף

תלמידי תיכון אמי"ת המר ברחובות יצאו למפגש ייחודי עם תושבי הישוב נצר חזני, תושבי גוש קטיף לשעבר. הרב רפי מימון, מנהל קרית החינוך אמי"ת המר: "התלמידים למדו על כח ההתמודדות ויכולת הצמיחה מחדש"

פורסם בתאריך: 30.1.19 08:28

-->

לציון "יום גוש קטיף" שנערך השבוע, יצאו כל תלמידי תיכון אמי"ת המר ברחובות למפגש ייחודי עם תושבי הישוב נצר חזני, תושבי גוש קטיף לשעבר.

הישוב נצר חזני, שנמצא במועצה האזורית נחל שורק, הוקם בשנת 2010 עבור חלק ממפוני הישוב נצר חזני שפונה בהתנתקות בשנת 2005. התלמידים הגיעו לישוב ליום של הזדהות והיכרות, בהובלת רכז החינוך החברתי רועי פיזם והרכזת הפדגוגית מזל מצליח. לאחר קבלת פנים חמה של תושבי הישוב, נפגשו התלמידים עם תושבים אשר שיתפו אותם בזיכרונותיהם מהחיים בגוש קטיף ובסיפור העקירה מיישובם.

זהבה אלמאסי, מראשוני מתיישבי גוש קטיף ויועצת בבית החינוך, סיפרה לתלמידים על ההווי והחיים בגוש. בני יפת ריגש את כל הנוכחים עד דמעות כששוחח עם התלמידים לאחר שצפו בסרט מרגש שנעשה על משפחתו.

התלמידים סיירו בבית הכנסת המיוחד של המושב, ביקרו בחממות ובשטחים החקלאיים ושמעו מהחקלאים על האופן בו הם מנסים לשחזר את יופיו ותנובתו של הישוב המקורי.

לסיום היום השתתפו התלמידים בטקס חגיגי ומרגש בהשתתפות רב המושב יחיאל יעיש, ראש המועצה אלי אסקוזידו ומנהל חטיבת הביניים בבית החינוך אליחי דדי.

הרב רפי מימון, מנהל קרית החינוך אמי"ת המר: "במפגש מרגש למדו התלמידים מאנשי נצר חזני על כח ההתמודדות ויכולת הצמיחה מחדש – שיעור חשוב מאין כמותו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר