החבלה ברגלו של התלמיד שנפל לאחר שירד מההסעה
החבלה ברגלו של התלמיד שנפל לאחר שירד מההסעה

מלוות ההסעות לא ירדה מהרכב בגלל הגשם – הילד מעד ונחבל ברגלו

אם לילד רחובותי הלומד בבית ספר לחינוך מיוחד בנס ציונה, התלוננה כי מלוות ההסעות של בנה לא עשתה את עבודתה, לא מנעה את נפילת בנה ולא דיווחה על פציעתו. בעירייה מגיבים: "בעקבות המקרה חודדו שוב הנהלים למלווים"

פורסם בתאריך: 29.1.19 08:34

-->

נ', אם לילד רחובותי הלומד בבית ספר לחינוך מיוחד בנס ציונה, התלוננה כי מלוות ההסעות של בנה לא עשתה את עבודתה ולא מנעה את נפילת בנה שנחבל ברגלו.

מתחקיר שערכו במערך ההסעות עלה כי בתאריך 10.1.2019 הילד, כבן 14, ירד מההסעה שהגיעה מנס ציונה למתנ"ס חוויות אושיות. מכיוון שהיה יום גשום הילד ירד מהרכב ורץ לכיוון המתנ"ס, אך נפל. רק אז הסייעת, שאמורה ללוות אותו, ירדה מהרכב לעזור לו ביחד עם נהג ההסעה ונהג אופנוע שהיה במקום. על המקרה נודע לאמו של הילד רק למחרת ממנהלת מתנ"ס אושיות, שדיווחה לה כי בנה הגיע חבול ברגלו. בעקבות ההתנהלות של המלווה, האם הזועמת דרשה שהיא לא תמשיך ללוות את בנה ושתועבר למקום אחר במערך ההסעות.

ל"ערים" נודע כי במסגרת בירור המקרה מול הסייעת, זו הסבירה כי בשל הגשם לא ירדה מההסעה וכי היא תמיד מקפידה להוריד ולהעלות את הילדים בצורה בטוחה. עוד ציינה כי לא דיווחה על המקרה מכיוון שלא חשבה שהוא חמור והבחינה בילד רץ אחרי הנפילה.

ממלא מקום מנהל מחלקת ההיסעים בעיריית רחובות הסביר למלווה על חשיבות הירידה והעלייה מההסעה גם ביום גשום והסביר לי כי חלה עליה חובת הדיווח המיידית במקרה של פציעת תלמיד או כל אירוע חריג אחר. עוד הוסבר למלווה כי היא קיבלה אזהרה בתיק האישי וכי בכל מקרה דומה תהיינה השלכות משמעתיות".

מהעירייה נמסר: "למלווה נקבע שימוע בעקבות המקרה, כפי שנמסר לאם. עם קבלת הדיווח, בוצע בירור דחוף עם נציגי חברת ההסעה ועם מלוות ההסעות. מהבירור עולה כי הנער נפל. בעקבות המקרה חודדו שוב הנהלים למלווים, בדבר החובה לדאוג להורדת הילדים בבטחה, ועל החובה לדווח מיידית על כל אירוע חריג".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר