מימין: עדן בן יוסף, ספיר משה והמורה המנחה טל טביומי (צילום: אייל כהן)
מימין: עדן בן יוסף, ספיר משה והמורה המנחה טל טביומי (צילום: אייל כהן)

תלמידות אמי"ת הלל רחובות זכו במקום השני בתחרות סרטי החמ"ד הארצית

סרט של בוגרות מגמת הקולנוע בבית החינוך אמי"ת הלל רחובות זכה במקום השני בתחרות היצירה הארצית למגמות תקשורת וקולנוע של החמ"ד, בקטגוריית הסרט העלילתי

פורסם בתאריך: 13.1.19 08:14

-->

סרט של בוגרות מגמת הקולנוע בבית החינוך אמי"ת הלל רחובות זכה במקום השני בתחרות היצירה הארצית למגמות תקשורת וקולנוע של החמ"ד (חינוך ממלכתי דתי) אשר נערכה בסינימטק בירושלים.

את הסרט "איינשטיין 12", זוכה המקום השני בקטגוריית הסרט העלילתי, יצרו התלמידות דניאל עדס (בימוי), עדן בן יוסף (הפקה), ספיר משה (עריכה) ורותם אהרן (צילום), בהדרכתה של רכזת מגמת הקולנוע והתקשורת בבית החינוך טל טביומי.

הסרט מספר על נערה המתנדבת עם ילד המתקשה בלימודים במסגרת תכנית 'מעורבות חברתית' ומגלה את מציאות חייו הקשה בבית. הרצון לתקן את העולם נפגש עם המציאות המורכבת והלא פשוטה. הסרט נוגע בתהליכי התבגרות ודורש לא לעמוד מנגד גם כשהתערבות תובעת מחיר אישי.

ספיר משה, עורכת הסרט, מספרת על ההתרגשות עם הזכייה: "אחרי תהליך עבודה ארוך עם לא מעט רגעי משבר, מרגש מאוד להגיע לרגע הזכייה. לסרט שיצרנו יש כל כך הרבה צפיות ביוטיוב ותגובות של אנשים שהתרגשו והסרט נגע בהם, וזו באמת הרגשה מדהימה. אנחנו מודות לכל מי שתמך בנו והתגייס לעזור ובמיוחד למורה טל שהייתה לצדנו לכל אורך הדרך, עם כל הלב״.

רכזת המגמה, טל טביומי: "סרט הוא הזדמנות ליצירה ואמירה שנשמעת ומהדהדת בעולם. היוצרות עשו עבודה אמיצה ובוגרת והפגינו תושייה ויצירתיות. בתהליך העבודה הן התמודדו עם לא מעט קשיים והתגברו עליהם בזכות אנרגיה חיובית ושיתוף פעולה. אני מאחלת להן שימשיכו ליצור בכל דרך שיבחרו בחיים ושהכוחות שהן גילו בעצמן במהלך עבודת היצירה ימשיכו ללוות אותן".

מירי גיל, מנהלת אמי"ת הלל רחובות: "ברכותינו לתלמידות על ההישג ועל התבונה והרגישות שגילו לאורך כל העבודה הקולנועית, בהדרכתה של המורה טל טביומי אשר מלווה את המגמה במסירות ומקצועיות יוצאת דופן".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר