הרצל שקרצי (מימין) עם תלמידי ויצו רחובות על רקע אחת הכרזות
הרצל שקרצי (מימין) עם תלמידי ויצו רחובות על רקע אחת הכרזות

בתיכון ויצו רחובות פתחו בקמפיין יוצא דופן לקראת עונת בגרויות החורף

שלטי חוצות ענקיים על כתלי בית הספר, בחצר ובכיתות הלימוד קידמו את פני תלמידי ויצו רחובות ההמומים, שכבר מתכננים "יוזמת נגד". מנהל בית הספר הרצל שקרצי: "היכולת להפיח רוח חיים בבגרויות אינה מובנת מאליה ואני מאמין שהפרויקט יהפוך למסורת בית ספרית"

פורסם בתאריך: 8.1.19 10:28

-->

בתיכון ויצו רחובות פתחו במרץ את עונת בגרויות החורף, עם קמפיין שכולל שלטי חוצות ענקיים על כתלי בית הספר, בחצר ובכיתות הלימוד. הצוות החינוכי שהוביל את הפרויקט כולל את ורדית פדידה, דפנה חונה, ליזי אבן צור, עמית דורון ורון גרבר.

בקמפיין שהחל השבוע נתלו שלטי חוצות שמכילים כיתובים כגון: "בגרויות חורף לפניך", "תלמיד לבגרות לפניך נהג בכבוד ובזהירות", בקריצה לתחום הנהיגה והבטיחות בדרכים, שכן בחינות הבגרות הן חלק מתמרורי הכניסה למועדון הבוגרים ולשבילי החיים. כך, לבגרות באזרחות הותאם תמרור שסמלו בית והוא מציין כניסה לאזור דרכים עירוניות. לבגרות בתקשורת הותאם תמרור מצלמת מהירות לפניך. הבגרות במתמטיקה לוותה בתמרור שיפועים מסוכנים, ואילו הבגרות בלשון לוותה בתמונה המזהירה מפני מקום מסוכן, כמו שחלקנו אכן חווים את הבגרות בלשון.

תלמידי ויצו רחובות על רקע אחת הכרזות

 

הקמפיין זכה לתדהמה בקרב התלמידים, והראה כי רק במבט שני הם העריכו אותו והגיבו למחווה. במקביל נערכה גם פעילות כיתתית שהועברה על ידי רכזת הבגרויות טלי מנור, שעסקה בסיטואציות המתהוות בתקופה מיוחדת זו של בית הספר: שמירה על טוהר הבחינות, התאמות לבעלי לקויות למידה ועמידה בלוחות הזמנים הבית ספריים, כמו גם אלו של מערכת החינוך.

במהלך הקמפיין שצפוי להימשך עד סוף השנה, מתוכננות פעילויות נוספות שחלקן ילוו את בחינות הקיץ: יום ספורט היתולי בו יתחרו הכיתות ביכולתן לעמוד בהצלחה בבגרויות השונות, כשכל בגרות תצוין במשימה מיוחדת ומאפיינת, או תעודת בגרות כיתתית בה ייספרו יחידות הבגרות שהכיתה אספה לכדי תעודת בגרות קולקטיבית.

הרצל שקרצי, מנהל בית הספר ששיתף פעולה עם היוזמה של הצוות החינוכי, אמר ל"ערים": "תגובות התלמידים לקמפיין פנטסטיות וכבר החלו שמועות על יוזמת נגד שרוקמים התלמידים, שדוגמת חולצות מודפסות, קעקועי מים ברוח השילוטים, ועוד. היכולת להפיח רוח חיים בבגרויות, רוח כזו שתקרוץ לכל תלמיד בשל הנימה ההיתולית שבה, ומאידך תגרום לתלמידים לחוות אישית וקבוצתית את הערכת הצוות למאמציהם בתקופת הבגרויות, אינה מובנת מאליה ואני מאמין שהפרויקט יהפוך למסורת בית ספרית. יש לציין שגם ההורים ברכו על היוזמה וחלקם אף מציע בימים אלו ליזום פרויקטים נוספים סביב ערכים כצדק, גמישות חברתית ועוד".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר