אנשי חינוך ממיניאפוליס ברחובות
אנשי חינוך ממיניאפוליס ברחובות

יהודי מיניאפוליס ורחובות שותפים גם בחינוך

משלחת של שישה אנשי חינוך יהודיים ונציגה מהפדרציה היהודית במיניאפוליס ביקרה ברחובות במסגרת "תוכנית בתי ספר תאומים" של שותפות ביחד – הסוכנות היהודית

פורסם בתאריך: 8.1.19 08:40

-->

משלחת של שישה אנשי חינוך יהודיים ונציגה מהפדרציה היהודית במיניאפוליס ביקרה ברחובות, במסגרת "תוכנית בתי ספר תאומים" של שותפות ביחד – הסוכנות היהודית. משלחת המחנכים ממיניאפוליס הגיעה לרחובות בשבוע שעבר, זו הפעם השנייה. בשנה שעברה יצאה משלחת של 12 מחנכות מרחובות לביקור במיניאפוליס. במהלך ארבעה ימים ביקרו אנשי החינוך ממניאפוליס בבתי הספר התאומים שלהם בעיר: נבון, בכור לוי ורמת אלון. הם צפו בשיעורים, לימדו בכיתות התאומות שלהם, תיארו את אורח החיים שלהם כיהודים במיניאפוליס ותכננו את הפעילות השנתית עם עמיתיהם הישראלים.

את שעות אחר הצהריים בילו בסמינרים משותפים ובאירועי תרבות, וערב אחד בילו עם מתנדבים מעמותת "ידיד לחנוך" שאירחה אירוע בשם "תפוצות בסלון".

ארז סימון, הורה בבית ספר בכור לוי, כתב על התרגשותה של בתו שלומדת בכיתה א': "בתי, יעלי, נהנתה מהשיעור שהעבירה אחת מהמורות ממיניאפוליס. הם שרו את ה-ABC כל היום. יעלי התרשמה מהתמונות היפות ומשירי הילדים של מיניאפוליס בעברית. היא אהבה גם את המתנות. תודה על יצירת תכנית נפלאה זו וגישור בין לבם של ילדינו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר