כנס פתיחת שנה בפרלמנט הילדים
כנס פתיחת שנה בפרלמנט הילדים

פרלמנט הילדים של רחובות ערך כנס פתיחת שנה בשיתוף ההורים

זהר בלום, ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "פעילות פרלמנט הילדים מבורכת והשילוב בין החינוך הפורמאלי לבלתי פורמאלי מוכיח את עצמו כל פעם מחדש"

פורסם בתאריך: 1.1.19 08:20

-->

פרלמנט הילדים העירוני של רחובות התכנס בשבוע החולף בעירונוער לאספת הורים ומליאה לרגל פתיחת שנת הפעילות. בפרלמנט כ-120 ילדים מכיתות ה'-ו' מכל רחבי העיר וממרבית בתי הספר בעיר. הפרלמנט מעודד אקטיביזם חברתי והעצמה של ילדים ובני נוער, באמצעות יוזמות והיכרות עם אנשי מפתח בעיר. במפגש הציגו הילדים את הפעילות לאורך כל השנה החולפת, ובנוסף נעשתה פעילות משותפת להורים וילדים.

אירוע פתיחת השנה נערך במעמד ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, מחזיק תיק הנוער, חבר המועצה אסף אל-בר, יו"ר הנהגת ההורים העירונית, צופית גולן, מפקחת רשותית, שרה אילת, ואבי יוספי, מנהל מחלקת ילדים ונוער.

זהר בלום ברך את הילדים ואמר: "פעילות פרלמנט הילדים מבורכת והשילוב בין החינוך הפורמאלי לבלתי פורמאלי מוכיח את עצמו כל פעם מחדש".

מחזיק תיק הנוער, חבר המועצה אסף אל-בר ציין: "יאנוש קורצ'אק, הכהן הגדול של אהבת הילדים, הדגיש שלא מספיק רק לאהוב ילדים ולתת להם זכויות – זה מובן מאליו – צריך גם לדרוש מהם מחויבויות. הדרישה הזו היא חלק מהכבוד לילדים כבני אדם ריבוניים שלוקחים אחריות על עצמם, על העיר ועל חבריהם. שמחתי לגלות שזוהי גם התפיסה אותה מנסים לממש בפרלמנט הילדים אליו הגעתי כמחזיק תיק וכאבא גאה לחבר בפרלמנט".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר