זריחה מהחלל
זריחה מהחלל

נוגעים בשמיים: תלמידי אורט ואמי"ת עמיחי מרחובות חוקרים את כדור הארץ מהחלל

תלמידי אורט רחובות ואמי"ת עמיחי משתתפים בתכנית לחקר כדור הארץ של תעשיידע וסוכנות החלל. בשבוע שעבר השתתפו בשיחת ועידה בינלאומית עם מקביליהם בצרפת

פורסם בתאריך: 24.12.18 08:21

-->

תלמידי אורט רחובות ואמי"ת עמיחי משתתפים בתכנית לחקר כדור הארץ של תעשיידע וסוכנות החלל. התכנית החינוכית, הפועלת בשני בתי הספר מרחובות ובבית הספר המעיין מקיף י"ב בראשון לציון, מתפרסת על פני שנתיים. התלמידים נפגשים בשעות אחר הצהריים בבתי הספר, בתעשייה ובאקדמיה. צוות התכנית כולל אנשים מובילים מן התעשייה הישראלית בתחומי החלל בכלל ובתחום הצילום המולטי-ספקטרלי בפרט. בין היתר מובילים את התכנית הצוות המוביל של פרויקט ונוס ב"מבת חלל" בתעשייה האווירית ובאל-אופ.

תכנית חקר החלל מכדור הארץ היא תכנית חינוכית שבמסגרתה תלמידי תיכון מבצעים מחקר באמצעות תמונות המופקות על ידי מצלמת החלל הייחודית של לווין ונוס. תוצאות הניסוי ישמשו להבנה טובה יותר של תופעות על פני כדור הארץ, כגון: התפשטות מזיקים, זיהומי מים במאגרים, שריפות יער, זיהום ויובש צמחייה ועוד. בעקבות הצלחת התכנית בישראל, סוכנות החלל הצרפתית בשיתוף משרד החינוך הצרפתי החליטו ללמד את התכנית בשלושה בתי ספר בצרפת. בשבוע שעבר נערכה שיחת ועידה בין תלמידי תכנית "חקר כדור הארץ מהחלל" של תעשיידע, בשיתוף סוכנות החלל הישראלית, לבין עמיתיהם בצרפת.

שיחת הוועידה עם צרפת

שיחת הוועידה עם צרפת

אביבה מישאל, מנכ"לית תעשיידע: "התכנית לחקר כדור הארץ מהחלל חושפת ומכשירה את התלמידים לטכנולוגיה ושיטות מחקר הקיימות כיום בתעשיית החלל המתקדמת בישראל. בנוסף לכך, התכנית מביאה לנו כבוד גם בזירה הבינלאומית, בכך שאומצה גם על ידי משרד החינוך וסוכנות החלל בצרפת".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר