ישיבה עם הודים שמתעניינים בטכנולוגיה
ישיבה עם הודים שמתעניינים בטכנולוגיה

תלמידי כפר הנוער עיינות הציגו בהונג קונג פטנט שלהם במסגרת כנס בינלאומי

הפטנט - Hydrop – טפטפת אוטונומית אשר יודעת לזהות את הלחות בקרקע

פורסם בתאריך: 22.7.17 13:00

-->

תלמידי תוכנית 'משק טק' של עמותת 'עתיד פלוס' מכפר הנוער 'עיינות' הציגו בימים האחרונים בפני אנשי טכנולוגיה מכל העולם את פטנט Hydrop – טפטפת אוטונומית היודעת לזהות את הלחות בקרקע על ידי חיישנים מיוחדים, אשר משדרים למנגנון של המכשיר את ההוראה לפתוח את ההשקיה לפי הצורך של הצמח לידו המכשיר נשתל. המודל הזה ייחודי ביכולותיו ובאנרגיה שעליה הוא מופעל, כיוון שהילדים השתמשו בזרם המים על מנת לסובב טורבינה מיניאטורית בראש המכשיר ובכך חסכו את הצורך בהחלפת סוללות והשתמשו בחשמל הידרו-אלקטרי. המכשיר פותח כאבטיפוס עובד ואף רשמו עליו פטנט.

את הפטנט מציגים התלמידים במסגרת כנס Rise המופק על ידי Web Summit. בשש השנים האחרונות הפך הכנס לכנס הטכנולוגי הגדול באירופה. השנה הכנס מתקיים בהונג קונג, והגיעו אליו החברות הגדולות ביותר בעולם, נציגים רבים מכלי תקשורת עולמיים, מאות משקיעים ואלפי משתתפים.

חברי משלחת נציגי עתיד פלוס כוללת את איתי כהן ואיתי גילת, תלמידי משק טק ומפתחי מוצר hydrop, דניאל קובלר – מנכ״ל עתיד פלוס, ניב בוקובזה מפתח המוצר וד"ר אבי בן שמעון – מנהל תכנית משק טק.

איתי גילת

איתי גילת

 

איתי כהן

איתי כהן

 

משלחת עתיד פלוס לכנס רייס בהונג קונג

משלחת עתיד פלוס לכנס רייס בהונג קונג

 

תוכנית משק טק שבמסגרתה המציאו בני הנוער את טכנולוגיית ההידרופ, היא תכנית אותה מוביל היזם ד"ר אבי בן שמעון, במסגרת הפעילות של עמותת "עתיד פלוס" והעומד בראשה המנכ"ל דניאל קובלר במרכזי קדמה וחדשנות בכפרי נוער. העמותה מפעילה מרכזי חדשנות טכנולוגית ומובילה תכניות איכות למצוינות, על מנת לקדם ילדים ונוער מהפריפריה החברתית כלכלית בתחומי המדע והטכנולוגיה.

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר