הרצאתה של אורית יוסף בפני ההורים
הרצאתה של אורית יוסף בפני ההורים

חדש באגף החינוך ברחובות: קבוצה ייחודית להורי התלמידים ביחידה לקידום נוער

גם ההורים ברחובות מקבלים שירות עד להצלחה: השבוע נפתחה קבוצת הורים מיוחדת ביחידה לקידום נוער במחלקת הנוער שבאגף החינוך

פורסם בתאריך: 3.12.18 08:27

-->

היחידה לקידום נוער ותוכנית היל"ה במחלקת הנוער שבאגף החינוך עוסקים בקידום נוער נושר ממסגרות ונוער בסיכון. בני הנוער מופנים ליחידה לקידום נוער ע"י קציני ביקור סדיר באגף החינוך, ומקבלים יחס אישי של עובד קידום נוער המלווה אותם עד בגרות מלאה.

היחידה מטפלת כיום בכ-180 בני נוער ברחבי העיר ומעניקה שרות הוליסטי אשר מקיף את מרבית צרכיו של הנער במישורים הדידקטיים, הרגשיים והחברתיים. באירוע שנערך השבוע כ-30 הורים של תלמידי היחידה לקידום נוער הגיעו להרצאה שהעבירה אורית יוסף, מנחה מטעם בית הספר להורים. בכך הושלם גם  המישור המשפחתי, במטרה לחבר באופן מלא את הנער/ה לסביבה ולמשפחה בצורה מושלמת.

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער בעיריית רחובות: "היחידה לקידום נוער מהווה מסגרת חינוכית עירונית ומשלימה את המעטפת החינוכית העירונית במענים הייחודיים שהיא מעניקה. אנו שמחים להשלים את השירות גם עבור ההורים, על מנת להקיף את כל הצרכים של תלמידי היחידה באופן כולל".

אבי יוספי, מנהל מחלקת ילדים ונוער באגף החינוך: "קבוצות הורים מעניקות השלמה מלאה למודל החינוך ביחידה לקידום נוער, ומחברות בין התלמיד להוריו בצורה מיטבית, איכותית ומקצועית. עצם החיבור הזה מעניק לתלמידים תחושת שייכות, מסוגלות ויכולת להשפיע ובכך להביא להצלחתם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר