זהר בלום בביקורו בצהרון מעלות משולם
זהר בלום בביקורו בצהרון מעלות משולם

זהר בלום ביקר בצהרון מעלות משולם והתרשם משבוע הבריאות שנערך במקום

במסגרת שבוע הבריאות בצהרוני 'נבון פרויקטים בחינוך' הילדים למדו, יצרו, שיחקו וחקרו בריאות. בלום ציין כי יעביר את חוויותיו וימליץ לכל הצהרונים לפעול ברוח דומה

פורסם בתאריך: 29.11.18 15:15

-->

במסגרת שבוע הבריאות בצהרוני 'נבון פרויקטים בחינוך' הילדים למדו, יצרו, שיחקו וחקרו בריאות. זוהר בלום, סגן ראש עיריית רחובות ומחזיק תיק החינוך, סייר בבית הספר "מעלות משולם" בעיר ביחד עם עידן צבי מנכ"ל חברת נבון, אמיתי לוי סמנכ"ל החברה, ואדיר מזין מנהל הצהרונים. את פניהם קיבלו אופיר ביכלר, סגן מנהל בית הספר ומנהל הצהרון, יחד עם צוות ההוראה וילדי הצהרונים.

ילדי הצהרונים הציגו הופעה המשולבת עם יצירה בנושא צבעי הירקות ומה נותן לגופנו כל סוג ירק. לאחר מכן שמעו על פרויקט 'האח הגדול' מפי תלמידי כיתה ו' וראו את הילדים משחקים במונופול בריאות תוצרת חברת 'נבון'. לאחר מכן ילדי כיתות א' העבירו פרזנטציה בנושא "מדוע חשוב לאכול בריא" ולסיום ראו סרטון קצר הממחיש את עבודת הצהרון. האורחים קינחו במגשי פירות בריאים אשר הוכנו ע"י חברת 'עדי קייטרינג' שהגיעה במיוחד להכינם במקום.

האורחים שיבחו את עבודת צוות הצהרון והעומד בראשו, סגן המנהל אופיר ביכלר, וציינו כי התרשמו מאוד שנעשית עבודה חינוכית מיטבית במקום, בשילוב הנאה, חוגים ופעילות העשרה, וניכר כי הילדים נהנים ומאושרים. בלום אף אמר כי יעביר את חוויותיו וימליץ לכל הצהרונים לפעול ברוח דומה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר