נבחרת הסניורים של המרכז למחוננים
נבחרת הסניורים של המרכז למחוננים

נבחרת המחוננים של רחובות חוזרת מארצות הברית עם המקום השני בעולם

לאחר שזכו במקום הראשון באירופה, משלחת התלמידים והתלמידות של המרכז למחוננים ברחובות חוזרת מתחרות "אלופי האלופים" שנערכה באוניברסיטת ייל בארה"ב עם המקומות השני (לנבחרת הג׳וניורים) והשלישי (לנבחרת הסניורים) בעולם, אחרי שהשאירה הרחק מאחור את יתר הנבחרות מישראל

פורסם בתאריך: 25.11.18 10:13

-->

בשבוע שעבר טסה נבחרת של שישה תלמידות ותלמידים מהמרכז למחוננים ומצטיינים פל"א ברחובות, בניהולה של אורית פדר, לתחרות "אלופי האלופים" שנערכה השבוע באוניברסיטת ייל בארה"ב. במסגרת זו הם התחרו יחד עם עוד כ-1200 תלמידים מ-58 ארצות שונות. נבחרת המופלאים מורכבת משלושה ג׳וניורים תלמידי כיתה ט׳: איתמר גל ים, שלי נפדסקי והלל בן ארי, ונבחרת סניורים תלמידי כיתה י׳: אביה מצרפי, נועם רותם, נועה אלון ושיר נעמי דלח.

נבחרת המחוננים עושה כעת את דרכה בחזרה לישראל כשהיא עטורת פרסים ומדליות. המתחרים הפגינו יכולת גבוהה בשפה האנגלית וידע רב בנושאים שונים כמו מדעים, היסטוריה, אמנות, ספרות, דיבייט ורטוריקה. לתחרות זו הם התכוננו במשך שלושה חדשים והשקיעו מאמץ רב ואכן נבחרת הג׳וניורים זכתה במקום השני, עם תוצאות גבוהות בכל הקטגוריות, ונבחרת הסניורים זכתה במקום השלישי, עם 43 מדליות זהב ו-3גביעים. התלמיד איתמר גל ים זכה במקום ראשון כתלמיד מצטיין מבין כל המשתתפים בתחרות.

נבחרת הג׳וניורים של המרכז למחוננים

 

נבחרת הסניורים של המרכז למחוננים

 

איתמר גל ים שנבחר למתחרה הטוב ביותר בתחרות

 

לתחרות הגיעו תלמידים מחוננים מכל העולם, אשר השיגו בתחרויות מוקדמות את הציונים הגבוהים ביותר. התחרות מורכבת ממספר שלבים, כאשר בכל אחד מהשלבים התלמידים עובדים בקבוצות של שלשות וחייבים להפגין ידע בנושאים אקדמיים שונים, יכולת רטורית בדיבייט בשפה האנגלית וכתיבת מאמרים אקדמיים. המחוננים נבחנו בנושאים שונים הקשורים לחומר האקדמי אותו למדו, וסיירו גם באוניברסיטאות הרווארד ו-MIT בבוסטון.

אורית פדר, המנהלת הגאה, סיפרה: "התלמידים הצליחו להביס משלחות חזקות מארצות דוברות אנגלית. ההישגים שאליהם הגענו הם כבוד גדול למדינה, לרחובות ולמרכז המחוננים. הישגים אלה התאפשרו הודות לתמיכת ההורים בתלמידים לקראת תחרות זו. תודות לעירית רחובות על התמיכה ותודה לקרן אדליס שעזרה במימון הנסיעה לתחרות".

רחמים מלול, ראש העיר: ״אני מברך את נבחרת המחוננים, את הוריהם ואת מוריהם על ההצלחה הגדולה. הגיבורים האמיתיים של התחרות הזו הם התלמידים שהשקיעו שלושה חודשים מחייהם ללימודים אינטנסיביים והצליחו. מערכת החינוך של רחובות היא מהטובות בישראל ועוצמתה נמדדת ביכולת להשקיע בכל תלמיד בהתאם לצרכיו ויכולותיו".

זהר בלום, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: ״אני גאה בנבחרת המחוננים על ההישג המכובד שאליו הגיעו. המחוננים הם המצוינים מבין המצוינים ונמשיך להשקיע בדור העתיד של העיר ככל שנידרש״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר