חנוכת החטיבה הצעירה בבית הספר ״יבניאלי״
חנוכת החטיבה הצעירה בבית הספר ״יבניאלי״

ילדי גן חובה ותלמידי כיתות א' גם יחד. נחנכה חטיבה צעירה בבית הספר ״יבניאלי״ ברחובות

מתחם משותף לילדי גן חובה ״קשת״ ושתי כיתות א' נחנכו בבית הספר יבניאלי ברחובות, במעמד ראש העיר רחמים מלול, סגנו זהר בלום ובכירי אגף החינוך בעירייה

פורסם בתאריך: 22.11.18 09:36

-->

בבית הספר "יבניאלי" ברחובות 11 כיתות אם. השנה נפתחה בבית הספר חטיבה צעירה המנוהלת על ידי הדר בסן וכוללת את גן החובה ״קשת" – גן מעורב יחידי בעיר לילדים דתיים וחילונים המונה 22 ילדים, אשר לומדים ביחד עם תלמידי שתי כיתות א' בבית הספר. החטיבה הצעירה מאפשרת לתלמידים הצעירים כניסה מרוככת לכתה א' מתוך אתגר ועניין אישי, וקצב ההתקדמות הוא אינדיבידואלי. בסדר היום משולבים יצירה, אמנות, משחק ולמידה. כמו כן, במהלך היום משולבות פעילויות דו גיליות של ילדי הגן וכיתות א'. הילדים נמצאים במקום שהותאם במיוחד עבורם ומזכיר להם את הסביבה בגן הילדים. הצוות החינוכי בחטיבה הצעירה מכיר את הילדים בהדרגה במשך השנה הראשונה ללימודיהם בבית הספר ומלווה אותם גם לכל אורך הדרך. במקום הותאמה גם סביבת המשחק החיצונית לילדי הגן, באמצעות אגף גנים ועיצוב הסביבה בעירייה.

בטקס חגיגי נחנך אתמול (רביעי) המתחם המחודש והקונספט של החטיבה הצעירה בבית הספר, בנוכחות ראש העיר רחמים מלול, סגנו מחזיק תיק החינוך זהר בלום, מנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן, מנהלת מחלקת בתי הספר היסודיים שרה והב, מנהלת בית הספר יבניאלי רוית חדד חכמו, מפקחות משרד החינוך וגבי שמעון מהסתדרות המורים.

ראש העיר רחמים מלול: ״שמחתי לחוות את האווירה המיוחדת במקום, שמביאה לקירוב לבבות בין הילדים, ההורים והצוות החינוכי. אני בטוח כי המודל החינוכי המיוחד שמיושם כאן יקדם את הילדים ויסייע להם להצליח בלימודים״.

חנוכת החטיבה הצעירה בבית הספר ״יבניאלי״

חנוכת החטיבה הצעירה בבית הספר ״יבניאלי״. מימין: רוית חדד חכמו, זהר בלום, גבי שמעון ורחמים מלול

 

רחמים מלול ותלמיד כיתה א' בחטיבה הצעירה ביבניאלי

זוהר בלום, סגן ראש העיר: ״בבית הספר יבניאלי יש אוירה מיוחדת ואנו נעשה הכל על מנת לסייע לו בעבודתו החינוכית. גן קשת הוא מוסד ייחודי בעיר, ואנו מברכים על שילובו בבית הספר יבניאלי וקוראים להורים לילדי גן להגיע ולהתרשם מעשייה החינוכית המלבבת במקום״.

רוית חדד חכמו, מנהלת ביה״ס יבניאלי: "החטיבה הצעירה בבית הספר מאפשרת לילדים להשתלב באופן מיטבי בבית הספר, וזאת באמצעות יצירת רצף חינוכי בין המערכת הגנית לבין המערכת הבית-ספרית, תכניות לימודים מגוונות ודרכי ההוראה המוכרות לילדים משהותם בגן הילדים. יחד עם זאת, החטיבה הצעירה מאתגרת את בני החמש ומאפשרת להם להתקדם בטווח ההתפתחות המשוער באמצעות האינטראקציה הרב-גילית".

חנוכת החטיבה הצעירה בבית הספר ״יבניאלי״


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר