נבחרת המחוננים בדרך לייל
נבחרת המחוננים בדרך לייל

נבחרת המחוננים של רחובות בדרך לתחרות אלופי האלופים

לאחר שזכו במקום הראשון באירופה ובמקום השני באליפות העולם, משלחת התלמידים והתלמידות של  המרכז למחוננים ברחובות טסה לאוניברסיטת ייל לתחרות "אלופי האלופים"

פורסם בתאריך: 14.11.18 16:20

-->

נבחרת של שישה תלמידות ותלמידים מהמרכז למחוננים ומצטיינים פל"א, בניהולה של אורית פדר, יצאה אמש (רביעי) לתחרות "אלופי האלופים" שתערך ב-15.11 באוניברסיטת ייל בארה"ב. בטרם יציאתם לתחרות הם הגיעו לפגישה בלשכת ראש העיר רחמים מלול, יחד עם סגנו זוהר בלום מחזיק תיק החינוך ומנכ"ל העירייה דורון מילברג, אשר שמעו מהם על ההכנות האינטנסיביות לתחרות המיוחדת.

לתחרות יגיעו תלמידים מחוננים מכל העולם, אשר השיגו בתחרויות מוקדמות את הציונים הגבוהים ביותר. התחרות מורכבת ממספר שלבים, כאשר בכל אחד מהשלבים התלמידים עובדים בקבוצות של שלשות וחייבים להפגין ידע בנושאים אקדמיים שונים, יכולת רטורית בדיבייט בשפה האנגלית וכתיבת מאמרים אקדמיים. תלמידי המרכז ייבחנו בנושאים שונים הקשורים לחומר האקדמי אותו למדו, ויסיירו גם באוניברסיטאות הרווארד ו-MIT בבוסטון.

נבחרת המחוננים בדרך לייל

נבחרת המחוננים בדרך לייל

רחמים מלול ראש העיר: "רחובות היא עיר המדע, והתלמידים שפגשנו הם דוגמה טובה לכך. אנחנו משקיעים במרכז כל השנה מתוך ראיית חשיבות החינוך וקידום המצוינות. אני גאה  מאוד בתלמידי המרכז למחוננים שמקדישים לילות כימים לקראת התחרות, ומאחל להם בהצלחה – מבחינתנו הם כבר אלופים".

אורית פדר, מנהלת המרכז למחוננים: "תלמידי הנבחרת נרגשים ומחכים בקוצר רוח לייצג בכבוד את העיר רחובות ואת מדינת ישראל. התלמידים נדרשים להפגין רמה גבוהה של ידע, יכולת חשיבה מבריקה והצטיינות בתחומים שונים. זו ההזדמנות להודות לראש העיר, רחמים מלול, על התמיכה והעזרה למרכז ולתלמידיו לאורך כל הדרך".

זוהר בלום, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "אנחנו מאחלים הצלחה גדולה לתלמידי המרכז. התרשמנו מאוד מיכולותיהם ואנו מקווים שגם השנה הם יחזרו עם הישגים הגבוהים ביותר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר