מימין: הילה שחף מנהלת קרית החינוך למדעים, אפרת צוקרמן, זהר בלום, רחמים מלול ושמואל אבואב
מימין: הילה שחף מנהלת קרית החינוך למדעים, אפרת צוקרמן, זהר בלום, רחמים מלול ושמואל אבואב

מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב: "למדנו מקרוב את סיפורה של המערכת החינוכית ברחובות"

מנכ״ל משרד החינוך ומנהלת מחוז המרכז במשרד נפגשו הבוקר עם כלל מנהלי בתי הספר ברחובות

פורסם בתאריך: 13.11.18 12:19

-->

מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב, מנהלת  מחוז מרכז עמליה חיימוביץ ומנהל מחוז המרכז של החינוך הממלכתי דתי, הרב גד ברטוב, הגיעו להיפגש עם מנהלים, גננות מובילות ואנשי החינוך ברחובות לקידום תהליכים חינוכיים מבוססי נתונים.

המפגש נערך בקרית החינוך למדעים בעיר, במעמד ראש העירייה רחמים מלול, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, אפרת צוקרמן מנהלת אגף החינוך ועובדי האגף.

ראש העיר רחמים מלול סקר את מצב מערכת החינוך העירונית, ובירך את מנכ״ל משרד החינוך: ״כל הכבוד לך ולשר על המהפכות שתכננתם וערכתם בחינוך ילדי ישראל. הגעת לעיר מבוססת היטב. יש לנו שדרה חינוכית נפלאה ועטורת הישגים. אני רוצה להודות לכל המנהלים כאן, על כך שהובלתם ותובילו בשנה הקרובה את המערכת שכוללת 38,000 תלמידים. המערכת הזו גדלה והתפתחה במהירות בשנים האחרונות, וזו גאווה גדולה לעיר. זוגות צעירים רבים איכותיים נוהרים לכאן בגלל החינוך המצוין שבנינו כאן. אתם השדרה המרכזית החשובה שמובילה אותו. עיריית רחובות משקיעה השקעה עצומה בחינוך:  כ-40% מתקציב הרשות. אנחנו ניתן לכם את הכלים והאמצעים – ואתם תיצקו את התכנים. אתם המובילים״.

מלול פנה למנכ״ל משרד החינוך והסביר לו כי עיריית רחובות מקדישה מיליונים בשנה לבניית מוסדות חינוך כיוון שיש פערים של עשרות אחוזים בין התקציב שנותן משרד החינוך לבין עלות הבניה בפועל.

סגן ראש העיר זוהר בלום פנה בדבריו למנכ"ל משרד החינוך וציין את האתגרים העומדים בפני מערכת החינוך העירוני, שבהם מדרשת עזרתו של משרד החינוך. מנהלת אגף החינוך, אפרת צוקרמן, סקרה את הישגיה ועשייתה של מערכת החינוך ברחובות.

אבואב בירך את ראש העיר על בחירתו מחדש ואת זהר בלום על עשייתו בתחום החינוך. הוא החמיא לצוקרמן על הדרך החינוכית שעשתה ועל קידומה במערכת החינוך ואיחל לה בהצלחה בתפקידה החדש.

אבואב: ״למדנו מקרוב את סיפורה של המערכת החינוכית ברחובות, שעשתה דרך ארוכה וצועדת להישגים מרשימים. אני רוצה להודות לכל אחד ואחד מכם ביחד ולחוד על עבודה מוצלחת שמטביעה חותם במלוא מובן המילה על דמותה של העיר הזו".

מנהלת מחוז מרכז, עמליה חיימוביץ': "המפגשים מסמלים את הגישה שלנו כמחוז וכמשרד. אנו רואים בשיתוף פעולה ועבודה הרמונית מפתח להצמחת מערכת חינוך מכילה, מקדמת ומוצלחת. במספר יישובים של המחוז לא מתקיימים לימודים היום בשל המתיחות בדרום ואנשי המקצוע המחוזיים נותנים מענים מותאמים לפי הצורך".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר