פתיחת קורסים טכנולוגיים ומדעיים בשז"ר
פתיחת קורסים טכנולוגיים ומדעיים בשז"ר

זהר בלום: "תעשיידע תמיד דוחפת אותנו לעבר דברים חדשים וייחודיים"

מחזור חדש של הקורסים ביומימקרי ו-IOT ("האינטרנט של הדברים") בהובלת עמותת תעשיידע נפתח בבית הספר שז"ר ברחובות

פורסם בתאריך: 29.10.18 09:08

-->

ביום רביעי בשבוע שעבר התקיים אירוע פתיחה חגיגי לשני קורסים טכנולוגיים ומדעיים אשר יתקיימו השנה בבית הספר היסודי שז"ר ברחובות. באירוע נכחו מחזיק תיק החינוך וסגן ראש העיר זוהר בלום, תלמידי הקורסים והוריהם, ומנהלת בית הספר.

בקורס ביומימקרי ישתתפו כ-20 תלמידי כיתות ה' מבית הספר במשך כ-14 מפגשים, הכוללים בין היתר הרצאה של מהנדסת המומחית לתחום מחברת HP. במהלך הקורס התלמידים נחשפים לדוגמאות מהטבע שהיוו השראה לפיתוחים טכנולוגיים, מכירים את תהליך התכנון ומתנסים בהמצאה ובנייה של מוצר עד לרמת הדגם.

בקורס IOT – "האינטרנט של הדברים" ישתתפו כ-20 תלמידי מכיתות ו' בבית הספר, במסגרת של 12 מפגשים, בהם מפגש וידאו מיוחד עם מהנדס מחברת סיסקו. במהלך הקורס נחשפים התלמידים ואף מתנסים בעצמם באחד התחומים הטכנולוגיים הבולטים של ימינו – חיבור מוצרים יומיומיים לרשת האינטרנט. כבר היום ישנם יותר מוצרים המחוברים לאינטרנט מאשר אנשים, ועד שנת 2020 מספרם צפוי לצמוח ל-50 מיליארד. במהלך הקורס יאפיינו מערכת IOT עבור מבנה ציבורי בעיר, ובנוסף ילמדו כיצד לתכנן ולהעביר פרזנטציה אפקטיבית.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זוהר בלום: "אנחנו כל הזמן לומדים וחושבים, ובאמצעות תעשיידע הצלחנו לעשות דברים מדהימים. אחד הדברים החשובים שאנחנו עושים הוא ללמד את המנהלים להיות מנכ"לים כי בסוף הם מנהלים מוסד ענק. הם לומדים מהמנכ"לים הגדולים לנהל. תעשיידע תמיד דוחפת אותנו לעבר דברים חדשים וייחודיים".

אביבה מישאל, מנכ"לית תעשיידע: "אנו עובדים תוך שיתוף פעולה הדוק בעיר רחובות מזה 9 שנים. במהלך השנים ראינו כיצד מובילי החינוך בעיר שמים דגש על תחום החדשנות והיזמות, מתוך ראייה כי שם נמצא העתיד של המדינה, וכמובן של הילדים והנוער. אנו מברכים את התלמידים אשר משתלבים השנה בקורסים המרתקים, אשר יקנו להם כלים וידע להוביל את עולם ההייטק והמדע של המחר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר