קרית החינוך על שם רון ארד
קרית החינוך על שם רון ארד

ביום השנה ה-32 לנפילתו בשבי של רון ארד נחנך המבנה החדש של קרית החינוך על שמו ברחובות

במבנה החדשני בקרית החינוך על שם רון ארד ברחובות כיתות עם קירות שקופים, מרחבים פתוחים להצגת תוצרי למידה, משרדים משותפים למורים ואמצעים טכנולוגיים המקדמים למידה עדכנית ורלוונטית

פורסם בתאריך: 17.10.18 10:21

-->

אתמול אחר הצהריים נערך בקרית החינוך על שם רון ארד שבשכונת רחובות ההולנדית טקס חנוכה למבנה החדש של בית הספר. בטקס נכחו ראש עיריית רחובות רחמים מלול, סגנו מחזיק תיק החינוך זהר בלום, מנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן, הצוות החינוכי, הורים ותלמידים.

בחירת תאריך הטקס לא הייתה מקרית – שכן מדובר ביום השנה ה-32 לנפילתו בשבי של הנווט רון ארד. התלמידים והתלמידות מקרית החינוך אשר השתתפו בטקס הציגו קטעי קריאה העוסקים ברון ארד ובתרומתו למדינת ישראל.

קרית החינוך על שם רון ארד

קריית החינוך ע"ש רון ארד הוקמה לפני כחמש שנים ונמצאת עדיין בתהליך הצמחה (השכבה הבוגרת בבית הספר נכון להיום היא שכבת י"א). בית הספר התחיל את דרכו כתיכון ברוח פדגוגית ההייטק היי, והוא משלב הוראה ולמידה מסורתיות לצד פדגוגיה חדשנית. המבנה החדש אשר נחנך בטקס מייצג היטב את רוח המוסד ולצד פריטים מוכרים כמו שולחנות וכיסאות תלמידים, לוח וברזיות, ניתן למצוא גם אלמנטים חדשניים כמו כיתות עם קירות שקופים – כל אחת מיועדת למורה מסוים, מרחבים פתוחים רבים להצגת תוצרי למידה, משרדים משותפים למורים ואמצעים טכנולוגיים המקדמים למידה עדכנית ורלוונטית.

קרית החינוך על שם רון ארד

 

קרית החינוך על שם רון ארד

 

המבנה הייחודי תוכנן עם מומחים מתחום האדריכלות והבינוי, אשר פעלו בשיתוף פעולה עם הנהלת בית הספר על מנת להפוך את התיאוריה למציאות ולהטמיע, הלכה למעשה, את הגישה הטוענת כי על מבנה בית הספר לשרת את מטרותיו וערכיו של המוסד.

המבנה הוקם על ידי עיריית רחובות באמצעות ה.ל.ר. החברה העירונית הכלכלית לפיתוח רחובות, והוא כולל 6 אגפים בהיקף עלות מוערך של כ-60 מיליון שקלים. שלושת האגפים הראשונים שנחנכו אתמול נבנו בעלות של כ-30 מיליון שקלים, וכבר בשבוע הבא צפויה להתחיל בניית האגף הרביעי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר