מיזם "תנ"ך בכיף"
מיזם "תנ"ך בכיף"

בית הספר שפרינצק מציג את "תנ"ך בכיף": מיזם דיגיטלי חדש ללימוד חווייתי

בעקבות הצלחת המיזם "הירושה הגדולה", אשר הביא ללמידה משמעותית וחווייתית של תנ"ך והיסטוריה בבית הספר שפרינצק, בוצע פיילוט ייחודי נוסף ללמידה חווייתית של תנ"ך. המיזם שזוכה לעידוד מעיריית רחובות כבר עבר לשלב הפיתוח

פורסם בתאריך: 9.10.18 10:01

-->

בית הספר היסודי על שם שפרינצק ברחובות, הידוע במיזמיו החדשנים ופורצי הדרך, עושה זאת שוב. צחי כהן, מפיק ויזם חברתי, הוא אב לילדים הלומדים בבית הספר. ביחד עם הורים נוספים ועם ההנהלה, יזם צחי את "הירושה הגדולה" – אוצר ייחודי שכדי להגיע אליו, נדרשו התלמידים ללמוד בצורה חווייתית היסטוריה, תנ"ך ועוד. המיזם, שכלל מערכי למידה חדשניים לכיתות ו', זכה לחשיפה גדולה והגיע עד לוועדת החינוך בכנסת. הילדים למדו יותר ובצורה מהנה וכיפית, וגורמי החינוך השונים לא חסכו במחמאות.

באחרונה הציג צחי מיזם נוסף: "תנ"ך בכיף". בעזרת כלי משחק דיגיטלי ידידותי, מוקפד, מקצועי, חדשני ואינטראקטיבי, תוכל המורה להכניס לחומרי הלימוד עניין, סקרנות ואתגר ואף לקיים סיעור מוחות ופעולות חברתיות מגוונות כחלק מהפלטפורמה החדשנית. מדובר בלמידת תנ"ך בדרך של משימות, חוויה ומשחק. הפיילוט נוסה בהצלחה והוא מצוי כעת בשלב הפיתוח, באמצעות חוויית השימוש של תלמידי שפרינצק. זאת על מנת שניתן יהיה ליישמו גם בבתי ספר נוספים ובערים נוספות.

מיזם "תנ"ך בכיף"

 

מיזם "תנ"ך בכיף"

אסנת אור שי, מנהלת שפרינצק: "בעקבות ההצלחה של מיזם "הירושה הגדולה" החלטנו להמשיך ולפתח דרכי למידה חווייתיות ללמידת מקצוע התנ"ך בבית הספר. למדנו שבאמצעות חידות ושילוב אמצעים דיגיטליים ניתן להגביר את ההנאה והמעורבות של התלמידים".

צחי כהן, הורה ויזם: "האפקט שהחינוך החוויתי הביא עמו גרם לי להקדיש את מירב זמני לשדרוג ולהפצה של הפלטפורמה. יש הרבה ביקוש ליוזמות חדשניות אבל עדיין רק מעטים כמו בית ספר שפרינצק בראשות המנהלת אסנת אור שי וקובעי המדיניות בעיריית רחובות מעזים לחשוב מחוץ לקופסה ולתמוך במיזמים חדשניים וחברתיים".

מיזם "תנ"ך בכיף"


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר