הרצל שקרצי
הרצל שקרצי

הרצל שקרצי מונה כמנהל בית הספר הטכנולוגי ויצו ברחובות

שקרצי מגיע לבית הספר ויצו ברחובות לאחר שניהל במשך 6 שנים את תיכון ברנקו וייס באור יהודה

פורסם בתאריך: 3.9.18 17:51

-->

הנהלת ויצו ישראל הודיעה השבוע על מינויו של הרצל שקרצי לתפקיד מנהל בית הספר הטכנולוגי ויצו ברחובות. שקרצי, נשוי לטלי + 3 ילדים, מתגורר בנווה מונסון. הוא מגיע לוויצו ברחובות לאחר שניהל במשך 6 שנים את תיכון ברנקו וייס באור יהודה. בתקופתו עלו בבית הספר אחוזי הגיוס לצה"ל, חל שיפור משמעותי בזכאויות לבגרויות והתפתחו כלים ניהוליים מקצועיים ומיומנויות אישיות שיצרו את היחידה – צוות חינוכי מגוון וייחודי שתרם להשבחת החינוך בבית הספר ויצר דיאלוג אחר בין תלמידים למורים.

"בית הספר ויצו טכנולוגי ברחובות הוא במובנים רבים סוג של המשך למצב החינוכי והניהולי עמו התמודדתי באור יהודה", אומר שקרצי. "מדובר בבית ספר בעל אחוזי הרשמה יוצאים מגדר הרגיל, אהוב ומוערך בקהילה בה הוא יושב, ועכשיו עלינו מוטלת המשימה לסיים את התהליך בו החל בית הספר ולהמשיך למצב אותו בתודעה כבית ספר ראוי לצדם של התיכונים האחרים בעיר. ויצו טכנולוגי רחובות מצוי בכפיפה אחת, חינוכית ופדגוגית, עם בתי ספר אחרים וחובת ההוכחה היא עלינו ונעשה זאת. אני לוקח על עצמי לאחות את הפער בין התדמית הנתפשת של בית הספר ביישוב בקרב הורים, תלמידים ומנהיגות עירונית, לבין הצלחותיו וזכויותיו. זה בית ספר שהוא הזדמנות שנייה ויש תלמידים שזה המועדון היחידי שאפשרי להם – לא כי הם פחות או יותר, אלא בגלל שהצרכים שלהם ממערכת החינוך אחרים. במילים אחרות: כל מי שרוצה לעשות בגרות בנעליי בית, בקבוצות קטנות ואינטימיות, תוך יצירת קבוצת שווים המקיימת דיאלוג כנה ופתוח עם המחנכים והצוות הפדגוגי, יגיע לוויצו רחובות. אנחנו אחרים כי הצרכים וההתייחסות של התלמידים שלנו אחרת".

 

לשקרצי תואר ראשון בעיצוב מוצר מהמכון הטכנולוגי חולון ותואר שני במנהל החינוך. בעברו מילא שקרצי שתי שליחויות בלונדון מטעם הסוכנות היהודית והקרן הקיימת, ישב בוועד המארגן של משחקי המכבייה ולימד עיצוב מוצר בקרב סטודנטים לתואר ראשון במכללה למנהל. שקרצי מגיע מתפיסה ניהולית "ברנקו וייסית", המתאפיינת בקידום מצוינות דרך פיתוח תכניות לימודים חדשניות ויישומם, טיפוח החשיבה והטמעתה בקרב ילדים, מורים, הורים, מנהלים וצוותים חינוכיים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר