אחד הגנים שבהם שיפוצי הקיץ לא הסתיימו
אחד הגנים שבהם שיפוצי הקיץ לא הסתיימו

הורים: "ילדי הגנים במתחם הרמן מאאס לא יכולים לצאת לחצר כי שיפוצי הקיץ לא הסתיימו"

בגנים הדסים, רימון, יקינטון, שושן ונרקיס שיפוצי הקיץ לא הסתיימו בזמן. הורים: "העובדה שהילדים מחויבים להישאר בתוך הגן שעות ארוכות משפיעה עליהם לא לטובה". מהעירייה מוסרים: "בימים אלה אנו מסיימים את החלפת המתקנים גם בגנים אלה"

פורסם בתאריך: 4.9.18 15:35

-->

כבכל קיץ, גנים רבים ברחובות עברו שיפוצים כחלק מההיערכות לשנה החדשה, לשמחתם של ההורים. השבוע, אותה שמחה התחלפה בדאגה שבמתחם הרמן מאאס,  בהם התגלה כי השיפוץ עדיין לא הסתיים ועל כן הילדים אינם יכולים לצאת ולשחק בחצר.

אם לילד בן 3: "הילדים נאלצים להישאר סגורים בגן במשך כל יום הלימודים. הילד מסכנצ'יק. הוא נמצא בגן משעה שמונה בבוקר עד חמש אחר צהריים. עשר שעות זה הרבה זמן להיות סגור בגן".

לדברי ההורים, בחלק מהגנים אין צאלון, בחלקם פינו את החול וריצפו את השטח, אך טרם הספיקו להניח במקומו דשא סינתטי.

אחד הגנים שבהם שיפוצי הקיץ לא הסתיימו

 

"הכוונות טובות, רק חבל שבעירייה לא שמו לב ששנת הלימודים מתחילה ב-2 בספטמבר", אומרת אחת האמהות. "למיטב ידיעתי חומרי העבודה היו בחצר כבר באוגוסט. חבל שסדר היום הסדיר בגן, שכולל כמובן יציאה לחצר, נפגע. לילדים אין את האפשרות הרגילה להיות בתנועה, לשחק בחופשיות ו"להוציא קיטור בחצר". העובדה שהילדים מחויבים להישאר בתוך הגן שעות ארוכות משפיעה עליהם לא לטובה, וגם הגננות נאלצות להתמודד עם התוצאות".

אחד הגנים שבהם שיפוצי הקיץ לא הסתיימו

מהעירייה נמסר: "מדי שנה עיריית רחובות מחדשת ומחליפה את המתקנים והמצעים בחצרות של עשרות גני ילדים בעיר, בהיקף של מיליוני שקלים. בימים אלה אנו מסיימים את החלפת המתקנים גם בגנים אלה. בשל מחסור במתקנים ספורים, חל עיכוב קל. אנו עושים הכל על מנת להשלים את הפרויקט בהקדם האפשרי, להנאת הילדים. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר