גבי שמעון
גבי שמעון

גבי שמעון: "הגננות ברחובות זוכות ליחס שאינו מכבד"

סגן מזכ"לית הסתדרות המורים ויו"ר מרחב הסתדרות המורים ברחובות, גבי שמעון, שיגר השבוע מכתב למנהלת מחלקת גני הילדים בעיריית רחובות, מזל דהן, ובו טענות לחוסר גיבוי ויחס בעייתי. בעירייה מוסרים כי הם "רואים בגננות חלק חשוב ממערכת החינוך העירונית וכי מתנהל עמן שיח משותף באמצעות הוועד והסתדרות המורים לקביעת נהלי עבודה מסודרים"

פורסם בתאריך: 17.7.18 12:26

-->

סגן מזכ"לית הסתדרות המורים ויו"ר מרחב הסתדרות המורים ברחובות, גבי שמעון, שיגר השבוע מכתב למנהלת מחלקת גני הילדים בעיריית רחובות, מזל דהן, ובו נקודות שעלו בישיבה שהתקיימה עם ועד הגננות בעיר, ובהן: "יחס שאינו מכבד, חוסר קבלת גיבוי, הזמנת גננות לבירורים, ועוד".

גבי שמעון: "אני רואה את הנושאים שהועלו באופן חמור מאוד. לא ייתכן שהגננות ירגישו ביחס משפיל ולא מכובד מנציגי הרשות. אי לכך כלל גננות העיר קיבלו הנחיה חד משמעית מהסתדרות המורים לנתק כל מגע עם המחלקה לגננות ברשות בכל התחומים. על כן יום ההיערכות של הרשות יתקיים ללא גננות. חבל שנאלצנו להגיע למצב הזה".

ל"ערים" הגיעו עיקרי הדברים שעליהם דן בישיבה גבי שמעון עם סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זוהר בלום, ועם מנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן. בין היתר נטען על ידי שמעון: "מנהלת מחלקת הילדים זימנה גננות לשיחות בעניין רישום נמוך בגנים, מצב בעייתי שנגרם מהסדר שונה ברישום ולא בהכרח מניהול. עוד נטען כי היא נכנסת אל הגנים ומתצפתת על הגננות במהלך עבודתן בקבוצה, לא הסכימה להוציא לטיול גננת שעבדה בצהרון מיל"ת מכיוון שלא הייתה לה מחליפה, ומבצעת משפטי שדה לגננות".

בהמשך הועלו טענות על יחס משפיל ומעליב מצד עובדת המחלקה והסייעות כלפי גננות, וכן נטען כי אין שקיפות בנושא תקציבי הגנים.

בעיה נוספת שהועלתה על ידי גבי שמעון עוסקת במצוקת החניה באזורים מסוימים בעיר: "מצורפת רשימה של גננות ואזורים בעייתיים. לא ייתכן שגננת אשר מגיעה למקום עבודתה תצטרך להיות מחוברת לנייד ולתשלומי החניה. מי שמקבלת דוח לא מוכנים לבטל לה".

מהעירייה נמסר: "עיריית רחובות רואה בגננות חלק חשוב ממערכת החינוך העירונית ומנהלת עמן שיח משותף באמצעות וועד הגננות והסתדרות המורים לקביעת נהלי עבודה מסודרים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אנונימי

    חבל שברשות לא מבינים כי לגננות ולעיריה אינטרס משותף: טובת הילדים בגן, עבודה שוטפת ומתן סביבה נעימה ובטוחה גם אם גננת נאלצת להעדר וזקוקה למחליפה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד שלא עוברים על סדר היום! מגיע לכל עובד יחס של כבוד מינימלי! מקווה שתצליחו במהלך

  3. גננת מאוכזבת

    הכל נכון!! יחס לא ראוי מאדם שבחרנו בו.
    מיליון מיליים שלא מקבלים תשובה ומענה.
    וכל פעם אותה תשובה.."תשלחי שוב"
    הכל נכון מאוד בושה

  4. שלי מועלם

    גבי אין עליך!!! כל הכבוד לך! תמיד דואג וכל כך אכפתי! זכינו בך!

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר