זהר בלום ונציגי סמילנסקי
זהר בלום ונציגי סמילנסקי

בתי הספר אמי"ת המר וסמילנסקי מרחובות קיבלו את פרס החינוך המחוזי

במהלך הטקס ציינה יו"ר הסתדרות המורים יפה בן דוד בנאומה כי אחת הבעיות העיקריות במערכת היא התערבות ההורים. יו"ר הנהגת ההורים בבתי הספר סמילנסקי ודה שליט ברחובות, שאול אטיאס, לא אהב את הדברים, קם מכסאו ואמר בקול: "אני חולק עליך". צפו באירוע שתועד בווידאו

פורסם בתאריך: 26.6.18 19:24

-->

בחודש נובמבר נודע כי מתוך מאות מוסדות חינוך במחוז המרכז, זכו תשעה מוסדות בפרס החינוך המחוזי – שניים מתוכם מהעיר רחובות: תיכון דתי אמי"ת על שם זבולון המר ובית הספר היסודי על שם סמילנסקי. תיכון "אמי"ת זבולון המר" אף הומלץ על ידי הוועדה לפרס החינוך הארצי וזכה בו.

מנימוקי זכיית אמי"ת המר: בשבע השנים האחרונות עבר בית הספר מהפך כמעט בכל תחום, הן באקלים הלימודי והן במענה האישי לכל תלמיד. תוצאות השינוי ניכרות היטב באחוזי הזכאות לבגרות, שם נרשמה עליה  מ-45 אחוז ל-91 אחוזים. במהלך תקופה זו בית הספר התפתח מבית ספר שש שנתי לקרית חינוך שמונה-שנתית הכוללת מכינה קדם צבאית טכנולוגית ומכללה להנדסאים בתחומי האלקטרוניקה, מחשבים וחשמל. בשנה שעברה זכה בית הספר בפרס ארצי של רשת אמי"ת על פיתוח מסלול כיתות קטנות (בתחום החינוך המיוחד). בשנים האחרונות התפתחו מסלולים חדשים נוספים בבית הספר שבאים לידי ביטוי במגוון מגמות לימוד, וכן בפתיחת כתת סנהדרין (כתה ישיבתית שרוב היום עוסקת במקצועות הקודש).

מנימוקי זכיית בית הספר סמילנסקי: ביקור ועדת הפרס בבית הספר התקיים סביב הציר של "מעומק הלב לעומק הפדגוגיה", אשר מייצגת את זהותו המחודשת של בית הספר ואת תפיסת עולמו. בבית הספר מאמינים כי כאנשי חינוך, העשייה החינוכית מתחילה בגישת אנשי הצוות. גישה האוהבת ילדים ומבינה כי כאשר הילד מגיע לבית הספר הוא למעשה מגיע הביתה. חדורי אהבה ותחושת שליחות, המורים עוסקים בעבודה הפדגוגית ובהעצמת הילדים.

היום (שלישי) התקיים טקס חלוקת פרסי החינוך במחוז, במרכז הפיס בעיר רמלה. בין המשתתפים נכחו גם סגן ראש עיריית רחובות ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, ומנהלי בתי הספר אמי"ת המר וסמילנסקי רפי מיימון ומתי פוליקר.

זהר בלום ונציגי אמי"ת המר

זהר בלום ונציגי אמי"ת המר

 

זהר בלום ונציגי סמילנסקי

זהר בלום ונציגי סמילנסקי

 

במהלך הטקס עלתה על דוכן הנואמים יו"ר הסתדרות המורים יפה בן דוד, שהתייחסה בין היתר למשא ומתן שהיא מנהלת בימים אלה מול משרד האוצר, בדבר פנסיית המורים ושכרם. במהלך דבריה הצליחה בן דוד להכעיס כמה מהנוכחים באומרה: "אמרתי גם לשר החינוך וגם למנכ"ל שאחת הבעיות העיקריות במערכת היא ההורים, זו ההתערבות של ההורים". עוד ציינה כי על משרד החינוך לשים סייגים וקווים אדומים להתנהגות ולהתנהלות של ההורים.

יו"ר הנהגת ההורים בבתי הספר סמילנסקי ודה שליט ברחובות, שאול אטיאס, לא אהב את הדברים, קם מכסאו ואמר בקול: "אני חולק עליך".

ל"ערים" אמר בהמשך אטיאס: "ניגשתי אליה לאחר הטקס, העמדתי אותה על דבריה והסברתי שכיו"ר הנהגת הורים אני מרגיש פגוע ואינני חושב שזו הדרך להגיע לשיתוף פעולה. היא המשיכה לדרכה. הצעתי לה שבהמשך אני מוכן לשבת, להסביר לה ולהרחיב בנושא. בהמשך הערב מורים ומנהלים רבים הביעו את מורת רוחם מדבריה הפוגעניים".

צפו בנאומה של יפה בן דוד:


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    האישה הזו לא מייצגת את ע. ההוראה. חוצפה שהיא מדברת בשמנו!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מעניין מי זה האיש שדיבר ומה הקשר שלו לנושא. לא זכור לי שבד שליט יש ועד הורים

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר