אורית שרגאי (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
אורית שרגאי (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

נדחו הבחירות להנהגת ההורים העירונית

חברי ועדת הבחירות התפטרו מתפקידם וקבעו תאריך חדש לבחירות באמצע חודש יולי, ללא תנאי סף

פורסם בתאריך: 28.6.18 07:41

-->

ביום שני השבוע התכנסה ועדת הבחירות של הנהגת ההורים העירונית ברחובות. אחרי חודשים ארוכים שבהם שקדו על הכנת תקנון עדכני לבחירות, החליט עו"ד שמואל בר דאנזאן, שהיה היחיד שהציג מועמדות מול אורית שרגאי המכהנת בתפקיד זה שלוש שנים, להסיר את מועמדותו מאחר והבין כי לא יגרוף מעל 75 אחוזי תמיכה כפי שמחייב התקנון העדכני. עם הסרת מועמדותו בוטלו הבחירות, חברי ועדת הבחירות התפטרו מתפקידם וקבעו עוד קודם לכן תאריך נוסף לקיום הבחירות, ב-16.7.2018, אליהן איש עוד לא הגיש מועמדות.

חבר בהנהגת פורום יושבי הראש העירוניים: "היה תקנון ישן שאמר בפירוש שיו"ר הנהגת ההורים העירונית חייב במקביל לכהן בתפקיד יו"ר הנהגה בית ספרית. ההורים יוציאו משאל אינטרנטי בין 50 חברי פורום היו"רים שיקבע האם אורית, שלא מכהנת בתפקיד יו"ר הנהגה בית ספרית, תוכל להגיש מועמדות. כל מי שייבחר צריך לזכות במעל 75 אחוז מהקולות".

גילי ויינר, יו"ר בית ספר שריד שהחליט לפרוש מפורום יושבי הראש העירוניים לאחר שבע שנים, כיהן עד יום שני בערב כיו"ר ועדת הבחירות. השבוע הוא הסביר את דחיית הבחירות: "לאור חילוקי דעות בנושא תנאי הסף של המועמדים הוחלט על קיום בחירות חוזרות במועד מחודש ללא תנאי סף".

באשר להתפטרות חברי הוועדה הוסיף: "רוח השינויים נוגדת את מסקנות הוועדה ולאור השינויים ראינו לנכון להחזיר את המנדט לפורום הכללי".

בין חברי ועדת הבחירות נמנו עו"ד קארין ברגינסקי, שי ססי, נוריאל קורש וגילי ויינר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר