גן ילדים (צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE)
צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE

עיריית רחובות תפרסם מחר בבוקר את השיבוץ לגני טרום-טרום חובה

הורים לילדים בגילאי 3 יוכלו החל ממחר בבוקר (רביעי) לצפות בשיבוצים של ילדיהם באתר האינטרנט העירוני. ניתן להגיש ערר עד ליום רביעי ה-27 ביוני

פורסם בתאריך: 19.6.18 10:20

-->

עיריית רחובות, באמצעות המחלקה לגיל הרך באגף החינוך והנוער, פותחת את אתר השיבוצים לצפייה והחל ממחר (יום רביעי ה-20.6.18) יוכלו הורים לילדים בגילאי 3 (שנתון 2015) לצפות בשיבוצים של ילדיהם בלינק הבא: https://www.edu-reg.co.il/

הקריטריונים לשיבוץ כוללים: צורך בצהרון; אזור מגורים / רישום; הרכב קבוצות גיל; איזון בנים בנות; איחוד אחים; סיבות רפואיות מגובות במסמכים; רצף חינוכי.

הורים אשר יהיו מעוניינים להגיש בקשת ערר יוכלו לעשות זאת החל ממחר באמצעות אתר השיבוצים ועד יום רביעי ה-27.6.18. ועדת הערר, המורכבת מנציג ציבור, נציג פדגוגי, מנהלת המחלקה לגיל הרך, רכזת רישום, וועדות המפוקחות על ידי מבקר העירייה, תדון בבקשות במהלך חודש יולי. הקריטריונים שיעמדו בפני ועדת הערר: בקשות על בסיס מקרים רפואיים – צרכים מיוחדים המגובים במסמכים רפואיים או לחלופין של אנשי המקצוע הרלוונטיים; בקשות על בסיס מורכבות משפחתית – צרכים מיוחדים המגובים במסמכים רפואיים או לחלופין של אנשי מקצוע רלוונטיים; בקשות על בסיס מרחק; בקשות על בסיס חברים. תשובות על הערר יישלחו ישירות להורים באמצעות הדוא"ל, במהלך חודש יולי.

האתר יהיה פתוח בין התאריכים 20-27 ביוני לצפייה בשיבוצים ולהגשת ערר.

מזל דהן, מנהלת המחלקה לגיל הרך באגף החינוך והנוער: "אנו מאחלים לילדי הגיל הרך נחיתה רכה ונעימה במערכת החינוך העירונית ומקבלים אותם בברכה ובאהבה. אנו משקיעים משאבים רבים בשיתוף הצוותים החינוכיים על מנת  לספק מענה מיטבי לצרכיהם הלימודיים, הרגשיים והחברתיים של הילדים. אנו מזמינים את ההורים ליצור עמנו קשר בכל מקרה של שאלה או בעיה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר