תלמידי ניצני המדע בתחרות הרובוטיקה
תלמידי ניצני המדע בתחרות הרובוטיקה

בית הספר "ניצני המדע" זכה בפרס "כוחות מאוחדים" בתחרות רובוטיקה ארצית

התלמידים הציגו מחקר, ממצאים, מסקנות ודגם רובוטי שנועד לתת מענה לבעיית החיסכון במים, וזכו לשבחים מהשופטים על עבודת צוות המרשימה שעשו

פורסם בתאריך: 19.6.18 09:11

-->

נבחרת הרובוטיקה של בית הספר ניצני המדע זכתה בפרס "כוחות מאוחדים" בתחרות רובוטיקה ארצית שהתקיימה בתיכונט בתלאביב.  תחרות זו התקיימה במסגרת פרויקט JUNIOR FLL העולמי, ומרוכזת בארץ על ידי עמותת FIRST והטכניון, תככנית ייחודית שמטרתה לחשוף צעירים להנאה, ההתרגשות והאתגר שטומנים בחובם מקצועות ההנדסה והטכנולוגיה, תוך דגש על טיפוח כישורי חיים כמו ביטחון עצמי, תחושת מסוגלות, יכולת עבודה בצוות, יכולת קבלת החלטות, ניהול משאבים ועוד.

במהלך השנה פעלה בבית הספר תכנית הרובוטיקה בשיתוף  תכנית קרב למעורבות בחינוך, וחברת א.ש בינה.  במהלך התכנית נחשפים התלמידים לעולם הרובוטיקה, תוך היכרות עם מרכיביו המגוונים: אלקטרוניקה, מכניקה, תכנות ולוגיקה, במטרה ליצור הבנה ולעורר את הסקרנות הטבעית של התלמידים.

נושא תחרות הרובוטיקה השנה הוא "חסכון במים". התלמידים חקרו את הנושא, חברי הנבחרת הציגו את עבודת החקר והממצאים שגילו  על גבי פוסטר מעוצב,  בנוסף בנו ותכנתו דגם רובוטי.

בטקס הסיום של התחרות, העניקו השופטים לנבחרת את פרס "כוחות מאוחדים" וציינו כי "פרס זה ניתן בהוקרה לקבוצה אשר הפגינה רוח צוות ייחודית הן בחלוקת התפקידים בבניית התוצרים והן באווירת הקבוצה שכללה הקשבה וכיבוד דעותיהם של חבריה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר